Marius Helstad Skrevet 12. februar 2012 Skrevet 12. februar 2012 Hei! Jeg har hatt utrolig problem med ES! Jeg logger meg på, og kobler opp voice channel og alle hører meg. Men så pludselig hører jeg ingen, og ingen hører meg! Har prøvd det meste med instillinger i ES og på maskina.. Please help? Siter
Erik Karlsen Skrevet 12. februar 2012 Skrevet 12. februar 2012 Kansje du har det samme problemet som jeg har. Når du har startet Atis, så ta trykk på freq lista og se om den også er merket med mic og hodetelefoner. Det er kun Den frq som du selv er på, som skal ha de merkene. Atis skal ha kun merke på Atis. Siter
Daniel Klepp Skrevet 12. februar 2012 Skrevet 12. februar 2012 Har du adgang til å åpne porter på routeren din? Prøv å åpne 3291 og 6809, både TCP/UDP Siter
Marius Helstad Skrevet 12. februar 2012 Forfatter Skrevet 12. februar 2012 Har ingenting med ATIS å gjøre.. Skjer når ikke ATIS er på en gang. Prøvde å gjøre om portene nå. Skal prøve igjen i morra kansje. Siter
Daniel Klepp Skrevet 12. februar 2012 Skrevet 12. februar 2012 Erik, ATISen skal så slik den står når du kobler den opp. ATIS-haken gjør at du ikke hører på den selvom den står på TX/RX. Har du ikke haket av de headsetta på TX/RX vil den heller ikke sende lyd på atis-frekvensen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.