Roger Skjæveland Skrevet 25. januar 2012 Skrevet 25. januar 2012 Har laget min første fsx video, har ikke lagt ned noe særlig med arbeid i den, ville bare prøve hvordan det var og ta opp scener i simen og redigere dem å videre laste den opp på youtube. Skal prøve meg på noe litt mer avansert filming å redigering ved en senere anledning. Her er hvertfall videoen. [video:youtube] Nå skal den være endret slik at den kan vises Siter
Erik Thomas Nerland Skrevet 25. januar 2012 Skrevet 25. januar 2012 Jeg får følgende beskjed i det jeg starter videoen: "Videoen omfatter innhold fra EMI som har blokkert den i landet ditt, på grunnlag av opphavsrett." Jeg vet ikke om dette har noe med "ACTA" å gjøre??? Siter
Roger Skjæveland Skrevet 25. januar 2012 Forfatter Skrevet 25. januar 2012 Hva er emi? Jeg kan hvertfall se den på youtube kanalen min. Er nok i sangen problemet ligger, den er sikkert produsert av emi, skal prøve å endre på dette imorgen. Siter
Erik Thomas Nerland Skrevet 25. januar 2012 Skrevet 25. januar 2012 "emi" er et britisk plateselskap som er etablert i London. Grunnen til at videoen ikke vises er kansje fordi den inneholder et lydspor som EMI har opphavsretten til. Hvis du prøver å laste opp videoen uten noen musikk med opphavsrett, eller lager din egen musikk, så vil videoen sannsynligvis kunne vises. Siter
Roger Skjæveland Skrevet 26. januar 2012 Forfatter Skrevet 26. januar 2012 Nå skal den kunne vises, måtte endre melodi. Siter
Erik Thomas Nerland Skrevet 26. januar 2012 Skrevet 26. januar 2012 Se der ja. Nå snakker vi, kjempebra video, ville vert morsom å se flere sånne etterhvert. Siter
Sindre Holberg Skrevet 27. januar 2012 Skrevet 27. januar 2012 Veldig fine vinkler! Hvilket program er brukt? Siter
Roger Skjæveland Skrevet 27. januar 2012 Forfatter Skrevet 27. januar 2012 Har brukt et program som heter ezca fra flight1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.