Christian Berg Skrevet 10. januar 2012 Skrevet 10. januar 2012 flott bilde men ser du også har litt fiskebolle utseende på bildet, samma får jeg, etter jeg la inn fsx exstreme, vet du hvordan en får det bort? Siter
Roy Ekeblad Skrevet 10. januar 2012 Skrevet 10. januar 2012 Synes slike bilder er litt tøffe, effekten kalles vel "fisheye", noe i den duren. Det som gjøre at du får denne effecten er at zoomen er negativ. Så hvis du ønker å endre på det så må du rett og slett zoome inn. Hold inne"space" tasten, og bruk hjulet på musa, da fikser du det. Du skal kunne se zoom verdien oppe i høyre hjørnet på skjerme når du gjør Siter
Christian Berg Skrevet 12. januar 2012 Skrevet 12. januar 2012 ja det kan være fint det roy, men jeg tenkte ikke bare på bildet, men skjermbildet blir litt slik uten å zoome også hos meg, pga fsx exstreme programmet, det heter det du sier her ja, stemmer det, jeg ville gjerne hatt det bort, finner nok ut av det også Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.