Timmy Brandt Skrevet 30. oktober 2012 Skrevet 30. oktober 2012 Nu har jag testat simmen en stund.... Konklusion: Man blir ganska fort trött på det. Siter
Gjest Erik Olsen Bru Skrevet 30. oktober 2012 Skrevet 30. oktober 2012 Har spilt en del nå og syns den er knallbra! Her er noen bilder. 002 by Erik Bru, on Flickr 003 by Erik Bru, on Flickr 007 by Erik Bru, on Flickr 008 by Erik Bru, on Flickr 010 by Erik Bru, on Flickr Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 30. oktober 2012 Skrevet 30. oktober 2012 I Angers i France, på Scania Production benytter de denne simmen, og en helt ekte trekkvongn. Ganske stilig egentlig. Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 3. november 2012 Skrevet 3. november 2012 Pass på i svingene, kjører man for fort velter man lett over :grin: Siter
Premium Medlem Daniel Svendsrud Skrevet 3. november 2012 Premium Medlem Skrevet 3. november 2012 Pass på i svingene, kjører man for fort velter man lett over Kommer faktisk ann på hva slags last man har. Gravmaskiner, tømmer og andre solide ting tåler mye mer enn f.eks drivstoff tankene. Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 6. november 2012 Skrevet 6. november 2012 PK, vet du hvordan man får boggilift som du sier man kan få? Har ikke klart å finne ut av det selv... Siter
andreas nærbø Skrevet 7. november 2012 Skrevet 7. november 2012 Har nå spilt dette en stund og er mektig imponert over grafikken. Er et digg spill og liker at verden på spillet er så "stor"... For dere som ikke har det er det bare løp å kjøp Siter
Marius Helstad Skrevet 8. november 2012 Skrevet 8. november 2012 Laga meg en liten paint til firmaet jeg starter til snart Veglo! Laget i Tollpost skin, ikke 100% enda, men kommer seg Siter
Joakim Hagen Skrevet 8. november 2012 Skrevet 8. november 2012 Eivind. Det er mulighet å kjøpe Boggi på lastebilene. Men ikke å heve, husk at det er veldig strenge regelverk for å heve boggi. Norge er foreløbig ett unntat, men det ser ut til at det unntaket blir fjernet PGA EU-direktiv. --- Kan anbefale folk som bruker tastatur, å se på muligheten med PS3 kontroller! Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 11. november 2012 Skrevet 11. november 2012 Hei Ja jeg har kjøpt boggi på bilen og er klar over de strenge boggireglene i EU. Kan ikke begripe og forstå at Vegvesenet vil forby boggiløft over 30 km/t på norske biler med de forholdene vi har i Norge... Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 11. november 2012 Skrevet 11. november 2012 Hvordan er spillet hvis jeg ikke har ratt? Har jo dog joystick,yoke og pedaler. Noen som har prøvd med det? Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 12. november 2012 Skrevet 12. november 2012 Bruker mus og tastatur jeg, styrer bilen og blinklys med musa og resten med tastaturet. Syns det funker fint. Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 13. november 2012 Skrevet 13. november 2012 Haha. Kjører igjennom Rotterdam, plutselig får jeg øye på flyplassen! "Jamen, ser her da gitt, en jumbojet og diverse...KRÆSJ!" Vanskelig å være flygeek i dette spillet Siter
Inge Jenstad Skrevet 14. november 2012 Skrevet 14. november 2012 Jeg ønsker meg naturen og grafikken fra ETS-2 i FSX! Forslag til julegave f.eks.? Er det noen som har forsøkt å finne igjen rutene i Google Earth? Er ETS så naturtro/reell? Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 14. november 2012 Skrevet 14. november 2012 Bra sted for mods? ets-2-mods.com er nede tror jeg. Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 15. november 2012 Skrevet 15. november 2012 - www.eurotrucksimulator.org/forum - http://crockettsetshouse.org.uk/forum/ Siter
Joakim Hagen Skrevet 15. november 2012 Skrevet 15. november 2012 http://www.ets2-mods.com/ og http://truckers-paradise.weebly.com/other-mods1.html (Samler inn fra forskjellige sider) Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 15. november 2012 Skrevet 15. november 2012 Sweet! Du som er i faget her Joakim, forskjellen på limiter og without limiter i den realistic moden? Noen som har trackir profil, og vil dele? Siter
Joakim Hagen Skrevet 15. november 2012 Skrevet 15. november 2012 Bilene er på ETS2 med limiter på 90 km/t. Du kommer ikke høyere med egen motorkraft enn det. Vet ikke hvilken mod du har lastet ned, men regner med at du kan fjerne den limiteren. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.