Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Har spilt en del nå og syns den er knallbra! :)

Her er noen bilder.

8139485055_66a8634fd8_b.jpg

002 by Erik Bru, on Flickr

8139484643_f5a05a319b_b.jpg

003 by Erik Bru, on Flickr

8139515144_b637cbd335_b.jpg

007 by Erik Bru, on Flickr

8139514676_330ba5b50a_b.jpg

008 by Erik Bru, on Flickr

8139482907_651c8ddf82_b.jpg

010 by Erik Bru, on Flickr

Skrevet

I Angers i France, på Scania Production benytter de denne simmen, og en helt ekte trekkvongn. Ganske stilig egentlig.

Skrevet

Pass på i svingene, kjører man for fort velter man lett over :grin:

Skrevet
Pass på i svingene, kjører man for fort velter man lett over

Kommer faktisk ann på hva slags last man har.

Gravmaskiner, tømmer og andre solide ting tåler mye mer enn f.eks drivstoff tankene.

Skrevet

PK, vet du hvordan man får boggilift som du sier man kan få? Har ikke klart å finne ut av det selv...

Skrevet

Har nå spilt dette en stund og er mektig imponert over grafikken.

Er et digg spill og liker at verden på spillet er så "stor"...

For dere som ikke har det er det bare løp å kjøp :D

Skrevet

Eivind. Det er mulighet å kjøpe Boggi på lastebilene. Men ikke å heve, husk at det er veldig strenge regelverk for å heve boggi. Norge er foreløbig ett unntat, men det ser ut til at det unntaket blir fjernet PGA EU-direktiv.

---

Kan anbefale folk som bruker tastatur, å se på muligheten med PS3 kontroller!

Skrevet

Hei

Ja jeg har kjøpt boggi på bilen og er klar over de strenge boggireglene i EU. Kan ikke begripe og forstå at Vegvesenet vil forby boggiløft over 30 km/t på norske biler med de forholdene vi har i Norge...

Skrevet

Bruker mus og tastatur jeg, styrer bilen og blinklys med musa og resten med tastaturet. :) Syns det funker fint.

Skrevet

Haha. Kjører igjennom Rotterdam, plutselig får jeg øye på flyplassen! "Jamen, ser her da gitt, en jumbojet og diverse...KRÆSJ!" Vanskelig å være flygeek i dette spillet :)

Skrevet

Jeg ønsker meg naturen og grafikken fra ETS-2 i FSX! Forslag til julegave f.eks.?

Er det noen som har forsøkt å finne igjen rutene i Google Earth? Er ETS så naturtro/reell?

Skrevet

Bilene er på ETS2 med limiter på 90 km/t. Du kommer ikke høyere med egen motorkraft enn det.

Vet ikke hvilken mod du har lastet ned, men regner med at du kan fjerne den limiteren.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …