Per-kristian Jensen Skrevet 8. januar 2012 Skrevet 8. januar 2012 Heisann! Det har jo tidligere blitt skrevet om både Euro Truck Simulator og German Truck Simulator her inne på forumet, og nå er utviklerene av Euro Truck Simulator, i gang med en ny utgave som er snart klar for release. Tar å legger ut en del videoer her fra Simmen; [video:youtube] Tidlig preview av Scania modellen [video:youtube] Visning av mer logisk AI trafikk [video:youtube] Visning av Fysikken [video:youtube] Her er en interresant del, i ETS2 så kan man endre på bilen så mye man orker. Man kan sette på Kufanger, endre størrelse på både hytta og motor, samt man kan få boggilift! [video:youtube] Video av MAN TGX, dette er den ferdige modellen som blir sendt over til MAN for en siste godkjenning. De har fått tillatelse av Scania, Volvo og MAN til å bruke navn og logo! [video:youtube] [video:youtube] Siter
Morten Nelson Skrevet 8. januar 2012 Skrevet 8. januar 2012 Nesten som jobb, bare uten fysisk arbeid. Siter
per berge Skrevet 8. januar 2012 Skrevet 8. januar 2012 Kan du bruke ratt og pedalsett som eks, MOMO til denne simmen? Har ett spnt sett ligende å samle støv så kansje om det er kompatibelt hadde det vært morsomt med litt Trucking iblant Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 8. januar 2012 Skrevet 8. januar 2012 Skal man fortsatt kun kjøre i Tyskland? Skulle ønske de også kom med vinterføre Siter
Per-kristian Jensen Skrevet 8. januar 2012 Forfatter Skrevet 8. januar 2012 Det blir mulighet for Ratt og pedaler, og det blir også mulighet for å kjøre i hele Europa Siter
andreas nærbø Skrevet 8. januar 2012 Skrevet 8. januar 2012 Håper for all del man kan kjøre på glatta Siter
Sondre_Mælumshagen Skrevet 8. januar 2012 Skrevet 8. januar 2012 Du forveksler nok med German truck simulator Anders. Euro Truck omfatter de sentrale europeiske landene som Frankrike, Tyskland, Polen, Spania, Portugal og Italia viss jeg husker rett. Kom også en pakke som inneholdt Storbritannia. Hadde riktignok vært stilig viss Skandinavia kom med denne gangen.. Siter
Joakim Hagen Skrevet 8. januar 2012 Skrevet 8. januar 2012 Den type spill enn spiller i 1 uke så er man lei som fy... Siter
Even Moe Egenes Skrevet 8. januar 2012 Skrevet 8. januar 2012 Hahaha, det første jeg tenkte når jeg så den moddinga, med alle de lysene osv. var hvor lenge det er til rånesimulator kommer ut.. Siter
Magnus F. Meese Skrevet 8. januar 2012 Skrevet 8. januar 2012 ..... Need for Speed-serien? Har eksistert i årevis. Siter
Pål Bernhardsen Skrevet 9. januar 2012 Skrevet 9. januar 2012 Håper for all del man kan kjøre på glatta Står man fast med et full lastet vogntog som har en 2 akslet trekkvogn i en motbakke med en stiv treakslet semi henger etter seg, så er det en bekreftelse at spillet er realistisk!!! :grin: Siter
Timmy Brandt Skrevet 16. januar 2012 Skrevet 16. januar 2012 Hoppas man kan köra något annat än dragbil och istället kan köra en "riktig" lastbil. Siter
Per-kristian Jensen Skrevet 16. januar 2012 Forfatter Skrevet 16. januar 2012 Så vidt man vet kan du ikke det, men dette er mulig med mods. Siter
Jan Tore Elvheim Skrevet 16. januar 2012 Skrevet 16. januar 2012 Kan den reprodusere slepvogner(tilhenger med sving på framaksel - "riktig" bilde som postet over) også og ikke bare semi/påhengstilhenger? Har ikke prøvd noen trucksims siden disse første amerikanske fra SCS eller hva de heter, ble aldri imponert så tror ikke jeg biter på denne gangen heller. Får vel nok i det daglige liv hehe Siter
Per-kristian Jensen Skrevet 25. februar 2012 Forfatter Skrevet 25. februar 2012 Ny info om ETS2. Forventet release er August i år, men det vil komme et annet spill før dette. Noen nye bilder Her ser man at vi får en skikkelig SATNAV og vidvinkelspeil. Spesialtransport En oversikt over byer og noen biler Det vil være to carrer modes i spillet, en hvor man jobber for et selskap, og en hvor man er bileier, og kjører selv. Siter
Lars B. Frostad Skrevet 25. februar 2012 Skrevet 25. februar 2012 Interessant! Takker for oppdatering, og bilder. Hva skulle komme i mellomtiden, enda en ny sim? Siter
Sondre_Mælumshagen Skrevet 25. februar 2012 Skrevet 25. februar 2012 Nei ikke direkte en ny sim, men SCS driver å lager mindre spill slik som "trucks and trailers" for å finansiere spillet ETS2 som de ifølge bloggen deres de har jobbet med nå i 2 år. Tror dette blir bra. Men blir litt skuffet når jeg ser de ikke har utvidet mapet særlig mye mer enn noen få nye byer.. jaja Siter
Joakim Hagen Skrevet 26. februar 2012 Skrevet 26. februar 2012 ooog. Norge er ikke med. Som vanlig. Siter
Per-kristian Jensen Skrevet 2. april 2012 Forfatter Skrevet 2. april 2012 [video:youtube] Video fra Lydopptakene de har gjort på Renault Premium. Meget bra arbeid de gjør, for engangsskyld får vi faktisk skikkelige lyder på lastebilene! Siter
Erik Karlsen Skrevet 2. april 2012 Skrevet 2. april 2012 Bensinstasjoner http://blog.scssoft.com/2012/04/gas-stations-again.html Siter
Per-kristian Jensen Skrevet 30. august 2012 Forfatter Skrevet 30. august 2012 Det nærmer seg nå, har blitt utsatt en del ganger fordi de ønsker å gjøre seg helt ferdig. Her er et par videoer fra spillet [video:youtube] [video:youtube] Siter
Jan Tore Elvheim Skrevet 31. august 2012 Skrevet 31. august 2012 Som storbil sjåfør i det daglige(Buss, vogntog før) så har jeg ikke blitt så fasinert av spilla fra SCS eller noen andre for den del, mangler en del både på kjørefølelse, betjening av maskineri osv. Men ser ut som dem har komt seg videre i grafikk, landskap osv så ser ut som jeg kan ofre et forsøk på denne. Men som alltid så er det ingen spennende "veier" fra Norge så håper man finner en del andre perler, såg ut som det var noen i ene klippet. Blir vel det samme som en pilot kan synest om flightsim Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 31. august 2012 Skrevet 31. august 2012 så har jeg ikke blitt så fasinert av spilla fra SCS eller noen andre for den del, Tenkte på det samme når jeg så den 2 1/2 minutters videoen... Legg merke til hvor lite rattet beveger på seg. Kan hende det blir litt feil å klage på slikt mtp hvor mye automasjon det er i FS... :whistle: Ser ikke akkurat ut som den største utfordringen. Siter
Karl M Arsenal Ellingsen Skrevet 6. september 2012 Skrevet 6. september 2012 Har aldri prøvd denne serien før, men som den realisme- entusiasten jeg er, kunne dette være gøy. Er landskap i de forskjellige land basert på virkeligheten? P.S: Kan ikke finne websiden deres. Er en som heter eurotrucksimulator.com, men kan ikke finne det spor info om denne oppfølger. Siter
Anders Aabø Skrevet 6. september 2012 Skrevet 6. september 2012 Er landskap i de forskjellige land basert på virkeligheten? Noe av det er basert på virkeligheten, ja. For eksempel denne broen. P.S: Kan ikke finne websiden deres. Er en som heter eurotrucksimulator.com, men kan ikke finne det spor info om denne oppfølger. Nettsiden er ikke oppe enda, men de har en blogg her, som det står en del om utviklingen. (Du har sikkert sett den). Tror dette blir bra, jeg. Endelig har det blitt litt størrelse på kartet i spillet. Bare de får det utgitt snart! :cry: Siter
Erik Karlsen Skrevet 19. oktober 2012 Skrevet 19. oktober 2012 Da har den kommet http://www.eurotrucksimulator2.com/ kostet ca kr 213 Siter
Geir Teigo Skrevet 24. oktober 2012 Skrevet 24. oktober 2012 Veldig stilig da. Hva med cockpitbygging til denne simmen? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.