Marius Helstad Skrevet 7. januar 2012 Skrevet 7. januar 2012 Etter en fryktelig lang pause fra FS og VATSIM er det på tide og få rompa i gir å få tilbake sin ATC rating! Trening vil foregå som ENGM_APP mandag 9 januar kl 19-21 lokal tid! Håper så mange som mulig orker å ta turen Siter
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 7. januar 2012 Skrevet 7. januar 2012 Noen som har en mentor som kan trene med seg... Lykke til! Skal nok ta turen innom Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 9. januar 2012 Skrevet 9. januar 2012 Jeg blir litt forsinket i mentoreringa da jeg visstnok må hente guttungen på trening i kveld så approach refreshen starter opp 1930. Om trafikken tilsier det så strekker vi oss bare en halvtime lengre så vi blir på til 2130!! Snakkes på 118.475 Siter
Marius Helstad Skrevet 9. januar 2012 Forfatter Skrevet 9. januar 2012 Vel overstått og jeg lever enda! Merker rustskadene ja! Men de kommer bort etterhvert! Takker til de som møtte i dag! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.