Pål Bernhardsen Skrevet 21. januar 2012 Skrevet 21. januar 2012 For mitt vedkommende, så spiller det ingen rolle om hvem som eier forumet og flightsim.no domenet. Så lenge jeg kan hente tips og råd på hvordan jeg kan opprettholde min interesse/hobby for flightsim, så spiller det altså ingen rolle om eieren heter Dag eller Geir. Bare det ikke blir så store endringer når det gjelder forumet, så er jeg fornøyd med slik det er idag. Bortsett fra at man nå må tråle et forum til da, noe som gjør det ekstra tungvindt. Så hvis du Geir kan klare å samle sammen flightsim.no og "s_i_m_nor.no", så ser jeg det på som en ekstra bonus igrunn! EDIT: Ha en fortsatt riktig god jul forresten :grin: Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 28. januar 2012 Skrevet 28. januar 2012 Slik jeg ser det er det ikke plass til to fora i Norge. Det er dette fora eller ingenting for meg. Det er her vi har tradisjoner, det trenger bare litt refresh. Siter
Rune Gustafson Skrevet 29. januar 2012 Skrevet 29. januar 2012 Det er jeg helt enig i, Geir. Kan du greie å samle oss igjen har du min fulle støtte. Jeg synes et forum bør favne både ung og gamle RuneG Siter
Andrew Thomsen Skrevet 29. januar 2012 Skrevet 29. januar 2012 Og ikke drive med tåpelig sensur av helt normale ord, rene Kina syndromet. Får lyst til å streike, trekke tilbake scenery, etc. Siter
Ole jonny.Snarheim. Skrevet 29. januar 2012 Skrevet 29. januar 2012 Jeg kjenner Geir Ove mange år tilbake.Det var Geir Ove som fikk meg med som crew på FLG .Har Geir bestemt seg for å kjøpe,Så burde hele simm norge juble.Det er uten tvil ingen FLG,om ikke Geir Hadde gått foran.Han har lagt ned utrolig mye tid og penger for at det i hele tatt skulle bli noe FLG.Det er vel ingen tvil,som Geir sier at det er ikke plass for to forumer i dette lille landet.Noe som jeg er helt enig i.Det er lite aktivitet i begge steder. Det å samle alle simmere til et forum tror jeg er løsningen,skall vi få med de unge.Og de kan få hjelp av de mer erfarne her inne. Da må vi få tilbake Piloter med erfaring,som kan gi oss skrivebords piloter de svarene som vi spør om .Og det er en ting til som jeg synes er viktig. Det er ingen spørsmål som er for dumt å spørre om.Nei,nå er jeg kommet helt ut å kjøre Så Geir LØP Å KJØP. Det er ingen andre som kan det bedre. Lykke til Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 4. februar 2012 Skrevet 4. februar 2012 Jeg takker for tilliten, men tror vell at et oppkjøp gjøres av en agent av meg, har erfart i det siste at meg som peson, det er døfødt. Men det spiller ikke noe rolle for meg så lenge vi blir ett samfund, da er jeg glad, selv om dere kritiser meg for biler og shampis.... Jeg er overhode ikke slik selv om noen ønsker og fremmtille meg slik. Så dette blir sikkert bra. eller jeg gir 100% faen, da blir det som det er :-) Siter
Thor Johannesen Skrevet 4. februar 2012 Skrevet 4. februar 2012 Jeg har ikke noe usagt med noen av aktørene som finnes idag, men som sagt tidligere her så er norge for lite til at det skal være behov for 2 fora. Med nye eiere og litt mer struktur, vil nok miljøet være tjent med bare ett fora. Det blir for dumt når et lite miljø som vårt ikke kan favne alle. Så la oss legge ned stridsøksa, få nye eiere og rettningslinjer. Får du til dette Geir Ove, så støtter jeg deg fullt ut. Siter
Henning Henriksen Skrevet 21. februar 2012 Skrevet 21. februar 2012 Jeg er ikke av de ivrigste posterne her inne, men har vært medlem ganske lenge og bruker forumet daglig. At du Geir vil ta over er kjempebra. Jeg skal hvertfall ikke rømme forumet for at du vil ta over Om du klarer lokke tilbake gutta som rømte til simnnor, eller ordne en løsning, er det nydelig. Mye kompetanse røk der dessverre. Det føler hvertfall jeg. Og du Geir så vidt jeg vet brenner jo for simming. Jeg kjenner deg ikke, men det er inntrykket mitt etter og ha lest på forumet i noen år. Så med den lidenskapen bør du passe vel så godt som eier som noen andre. Håper du kjører på! Og BTW, jeg liker og raske biler! Kjørte nylig en Ferrari 360 Modena i Gran Canaria. Kjørte en time og kvarter med instruktør fra ferrari De hadde 90 kmt maks på motorveien, men i tunnelene derimot, gauler instruktøren " GO GO GO GO GO!!" og du får gunne på opp til 250 kmt :D Kan virkelig anbefales. Pris, ca 300 euro. Rimelig for opplevelsen. Henning Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 22. februar 2012 Skrevet 22. februar 2012 Raske bila e itj no dumt nei. :-) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.