Gjest Geir-Finstad Skrevet 27. desember 2011 Skrevet 27. desember 2011 Det var vell egentlig bare det jeg ville si...hi hi...:-) Siter
Pål Bernhardsen Skrevet 27. desember 2011 Skrevet 27. desember 2011 Jula var fin den, men den kunne ha vært værre hvis jeg hadde gitt etter presset om å komme meg ut på veien igjen den 1 juledag. Etter mye protester fra mitt vedkommende, så ble det med det. Var bare det jeg ville si.... Jo forresten. Go rom videre. Siter
Carl Nelson Skrevet 27. desember 2011 Skrevet 27. desember 2011 Helt topp jul her også God mat og ingenting å klage på. Siter
Leif-Petter.Karlsen Skrevet 27. desember 2011 Skrevet 27. desember 2011 eneste å klage på er at enjo ikke klarer å la være og spiser seg så mett på julemat hver dag at en nesten har vondt!! God romjul videre,og ett happy nytt år! LP Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 27. desember 2011 Skrevet 27. desember 2011 Hei, bra. Jeg fikk diabetes for 8 uker siden, for feit og jævlig, men har hatt en fin jul med med masse fisk og kos. Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 27. desember 2011 Skrevet 27. desember 2011 Meen. kan jo tilføre at jeg er 8 kg lettere , har sluttet og røyke, drikke pils, spiser sundt og har sluttet med diabetes medesin....am good... :-) Siter
Carl Nelson Skrevet 28. desember 2011 Skrevet 28. desember 2011 En oppriktig honnør til deg Geir. R.E.S.P.E.C.T man Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 28. desember 2011 Skrevet 28. desember 2011 Hei , jeg er en enkel kar i fra ....tja...lørensskog... men lurer litt på og kjøpe hele siten her, så blir vi kvitt den største åsaken til melemsflukt siden krigen......agnor har hatt mange bra saker og komme med, men han trenger en skkelig runde hos helsevesnet før han er kababel til oppgaven, derfor har jeg lurt på om kansje det og kjøpe hele siten, fra dag som jeg har meget respekt for kansje er løsningen....jeg vil innføre et resjime som ere tukta på gamle rever og sunn fornuft.....ka dokk tror....for meg er det et penne strøk og gjøre dette.....men setter pris på feedback ? Siter
Benjamin Hennes Skrevet 28. desember 2011 Skrevet 28. desember 2011 Går nok sikkert det Geir, men viss du gjør det håper jeg inderlig at det blir i det hele tatt sjans for folk under 18 å være med. Viss det blir som med $imnor gidd jeg rett og slett ikke mere. Det var min feedback rett fra hjertet mitt. Siter
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 28. desember 2011 Skrevet 28. desember 2011 Julen har vært fin. Nå er det full rulle med revy! Selv om jeg er syk blir det bra. Lider av forkjølelse. Og vi var to døgn uten strøm takket være Dagmar. Deprimerende? Ja! Tror ikke det er en dum idè, Geir-Ove. Bare du ikke setter aldersgrense, så er jeg happy Fortsatt god jul alle sammen! Kos dere! Hva skal folk btw spise på nyttårsaften? Varm eller kald kun? Siter
Lars K. Rønes Skrevet 28. desember 2011 Skrevet 28. desember 2011 Tja, denne jula kan jeg nok ikke si at den har vært noe særlig.. hehe.. Uka før julaften ble huset vårt mer eller mindre skylt vekk, og vi måtte rømme i pøsregn om natta. Ellers gikk jula med til å vaske vekk gjørme fra tingene våres og flytte til nytt hus.. Og vi har fortsatt ikke vann... Men men, blir vel bedre neste år, da vi forhåpentligvis beviser at Mayaene tok feil.. hehe Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 29. desember 2011 Moderatorer Skrevet 29. desember 2011 Hei Geir Kan ikke si du fikk så mye feedback i tråden din her Virker som folket er godt fornøyd med hvordan det blir drevet her for tiden med medlemsflukt og lite aktivitet . Det store spørsmålet er vel om de som har "rømt/kastet ut" kommer de tilbake om du overtar foraet? det er det ingen som kan si men regner med at de som evt.er utestengt blir tatt inn i varmen igjen. At foraet blir stående med en ny giv og at folk oppfører seg sånn rimelig bra uten for mye "barnehage" mentalitet.. Ser for meg at kanskje ny eier er det som kanskje er det som må til for å få tilbake resursene som forsvant .. Bare en liten ytring fra min side om dette .. Ha en God rom til alle sammen Siter
Svale Andre Leren Skrevet 29. desember 2011 Skrevet 29. desember 2011 Jeg må si meg enig i det Robert sier. Det kan være godt for forumet å "starte på nytt", med "nye" regler som blir holdt. Hva er vitsen med regler om man ikke klarer å overholde de. Men jeg er veldig positiv til et eierskifte her, det kan få gamle til å komme tilbake, og kanskje nye som tørr å starte/kommentere tråder. Bare du ikke setter aldersgrense, så er jeg happy Aldersgrense må vi jo ha! Aldersgrensen kan være 5 år Du har min støtte ihvertfall, Geir. Og det med helsa di....jeg har fått meg et nytt forbilde God julerom til alle Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 30. desember 2011 Skrevet 30. desember 2011 Dette blir veldig off topic, men pytt, pytt. Jeg tror det kan være veldig bra for alle parter å starte på nytt. At et så lite miljø som sim-miljøet i Norge skal være splittet er ihvertfall ingen tjent med. Ellers har jula vært kjempefin Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 7. januar 2012 Skrevet 7. januar 2012 Hei. Pga forsvaret er jeg mye på og av. Men jeg ser fs.no som den beste resurrsen for det vi driver med, og jeg er bare intrs i en ting, er dere med meg om jeg blir eier? det blir få endringer egentlig, kansje noen kommer tilbake, men det samme innarbeideted regime vil være på plasss. Men jeg ser en helt klar fordel, mellom at jeg også er på "eier" siden av motorer som PS.no i tilleg til det som denne siten bringer. Dere kjøper billigere fsx pc er. Mine intensjoner er bare og bringe mere verdier, og bringe nermere FLG til det som foregår her....dette er siten for simulatorer, uten tvil....... Men det jeg spørr dere om, er dere med meg? jeg blar gjerne opp cashen som skal til.. Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 7. januar 2012 Moderatorer Skrevet 7. januar 2012 Klart det Geir Ove støtter deg i ditt valg om du overtar, du er en fornuftig gutt som liker simmiljøet og brenner for det. I samme slengen hører jeg på ryktebørsen at Dag ønsker å selge... og da er du et godt alternativ da dette er noe du brenner for Så da får folk komme på banen her og si sin mening syntes jeg. :cool: Siter
Svale Andre Leren Skrevet 7. januar 2012 Skrevet 7. januar 2012 Jeg har vel egentlig sagt min mening her, men skader vel ikke å si det to ganger:) Med all respekt for arbeidet Dag har gjort her, men forandring fryder, ihvertfall av og til Men, jeg støtter deg Geir, om du skulle ta over den siden. Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 7. januar 2012 Skrevet 7. januar 2012 Som jeg sa i min forrige post så ser jeg ikke noe positivt i at det lille sim-miljøet i Norge er delt, og støtter deg selvfølgelig hvis du ønsker å samle dette på ett sted igjen. Edit: For å være ærlig så syns jeg godt vi kunne samlet hele "flymiljøet" i Norge på ett sted, altså slå sammen fs.no, $imnor og Flyprat. Men det er bare min mening. Siter
Jens Leo Iversen Skrevet 7. januar 2012 Skrevet 7. januar 2012 Jeg støtter tanken på å samle flightsim miljøet i Norge til 1 gruppe. Det er egentlig litt sprøtt at det går an å lage flere grupperinger av et så lite miljø. Når det først er blitt sånn, har det vel noe å gjøre med at enkelte ikke behersker det å kommunisere på forumet? Eller kanskje de rett og slett ikke kan oppføre seg? Det spørs om det endrer seg fordi om får en ny eier av FS.no. Tror FLG har mye større betydning for miljøet enn hvem som eier fs.no. En annen sak er at en ny og aktiv eier av fs.no sikkert klarer å få gjort mer ut av selve nettbutikken enn det som er tilfelle i dag. For meg er det først og fremst forumet og filbiblioteket som er interessant her. Fly og kjøpeflyplasser kan man jo shoppe direkte hos produsentene. Jeg har med andre ord et ganske avslappet forhold til det som skjer her, og ønsker deg lykke til hvis du tar over. Julen og romen og nyttårsaften var fin, ja Jens Leo Siter
per berge Skrevet 7. januar 2012 Skrevet 7. januar 2012 Joda, Jeg og Captain Morgan hilser og kan medele att jula har vært både fin og rolig den Geir. Åjada, Cpt, Morgan er fortsat god den, så lenge etter nyttårhelga Du er vel borti Vegas for tida tenker jeg så da er vel ikke en Privat Stock noe å lefle om :grin: Siter
Oddvar Johan Martinsen Skrevet 7. januar 2012 Skrevet 7. januar 2012 Hei Det kan høres ut som en smart måte og gjøre det på..Og har du penger til det også... så hvorfor ikke... Skismaet i miljøet har ingen godt av.. Håper helsen din blir bedre, diabetes er ikke noe og spøke med, selv om man kan gjøre mye, ved sunnere mat og drikke.. Samt gå ned noen kg.. Der har vel de fleste noen kilo for mye etter jul tror jeg... Oddvar Siter
per berge Skrevet 7. januar 2012 Skrevet 7. januar 2012 Her slenger Sverre ut bilder av en saftig nyrøyka brisket mens jeg har stekt meg vakumpakka laksefile Godt du har matvett og innsats vilje Sverre. Jeg fløtter inn i garasjen din snart trur jeg. :grin: Siter
Raymond Bergseng Skrevet 7. januar 2012 Skrevet 7. januar 2012 Hei, Dersom det er sånn at Dag ønsker å selge, og du ønsker å kjøpe, høres det helt greit ut for meg, Geir. Vil dette gjelde nettbutikken også, eller bare forumet? Hadde vært greit med en fortsatt nettbutikk som hadde alt simsaker på samme sted og som samtidig leverer så raskt å ryddig som den gjør Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 14. januar 2012 Skrevet 14. januar 2012 Hei alle sammmen, det jeg har som overordnede tanker ar er forumet blir som det er, men at web shop blir tilkyttet en maskin som er langt mere kraftigere en det er i dag. samt at jeg ønsker og integrere flg inn i denne siten, dette er provren innen flightism. Men er bekymret for at dere rømmer siten fordi jeg er med på eiersiden, det vil ikke bli endringer for brukere slik jeg ser det... men jeg vet , og nå skal jeg være ærlig, mange har ikke meg som topp 10 på fan siden...men om jeg holder meg i bakgrunn, og holder mine grunntanker bak flg som hovedd parrameter, kansje vi klarer dette. For dere vil dere ta del i en distribusjons maskin med kopmetanse i form av fred og steinar, forsjellen er , dere for et tilbud dere kan si ja eller nei til.... Siter
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 14. januar 2012 Skrevet 14. januar 2012 Et rungende JA fra min side! Det lille jeg har snakket med deg fikk meg til å se på deg som en ordentlig kar! Gleder meg til FLG, og håper du tar den rette beslutning ang. forumet Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 15. januar 2012 Moderatorer Skrevet 15. januar 2012 Du vet hva jeg mener Geir Ove og sier bare til folket her inne støtt opp nå og si hva dere mener Kjenner bare Geir Ove fra fora og Mp gjengen og kan ikke si annet han er en kjernekar og ta det med i tankene det han allerede bistår med ...tenker da på FLG som mange her kjenner til. og må si det han gjør for simmiljøet i dag står det skikkelig repekt av.. :cool: Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 20. januar 2012 Skrevet 20. januar 2012 Nja...jeg er i hvertfall på jakt etter stabilitet...og siten til dag er en av de beste, for ikke og si den beste ....han har gjort et kjempe arbeide her... Siter
Audun Fikke Skrevet 20. januar 2012 Skrevet 20. januar 2012 Klart jeg støtter det. Hvorsomhelst tar jeg imot en ny eier med genuin interesse og visjoner. Det er jo ingen 'hostile takeover' på gang så: Stå på! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.