Marius Granli Skrevet 26. desember 2011 Skrevet 26. desember 2011 Da jeg har bestemt meg for å gå back to basic med bare skjerm/enkle og delvis hjemmelagde instrumenter, har jeg noe å selge: - GoFlight pushbuttonpanel. Helt strøkent, fungerer flott. - Proflight instrumentpanel. Dette har skruvmerker i siden etter at den bl skrudd fast i simulatoren min. Det er naturligvis synlig, men påvirker ikke på noen måte bildet på skjermen! Selges samlet, startpris på 800 kroner, så er det bare å gi bud bilder kan sendes om ønskelig. Det er ellers meget pent brukt, og jeg har aldri hatt noe som helst slags problem med dem. Siter
Marius Granli Skrevet 26. desember 2011 Forfatter Skrevet 26. desember 2011 Og jeg glemte nesten: Har en throttle quadrant, med USB. Som ny, kr 250 + frakt! Har også 6 skjermer som står i vegen, er meget villig til å selge dem for skampris for å få dem bort! Delene over kan selges hver for seg.... Gi bud, alt må bort! Edit: glemte å understreke at tq er ProFlight Siter
Kristoffer_Hansen Skrevet 26. desember 2011 Skrevet 26. desember 2011 Hvilken størrelse er det på disse skjermene? Har du tre skjermer av samme merke å størrelse? Siter
Marius Granli Skrevet 26. desember 2011 Forfatter Skrevet 26. desember 2011 De er 20" store, og alle 6 er identiske. Flatskjerm med DVI og VGA. Kjører full oppløsning Siter
Kristoffer_Hansen Skrevet 26. desember 2011 Skrevet 26. desember 2011 Hva tenker du for pris på 3 stk av dem da? Siter
Marius Granli Skrevet 27. desember 2011 Forfatter Skrevet 27. desember 2011 Rundt 200 per stk. Skal vi si 500 for tre? Siter
Marius Granli Skrevet 8. januar 2012 Forfatter Skrevet 8. januar 2012 Edit: Har solgt 3 skjermer og usb throttle. Ellers har jeg igjen alt Siter
Marius Granli Skrevet 8. januar 2012 Forfatter Skrevet 8. januar 2012 Samsung syncmaster 920t heter de. Merk at en av dem har fått seg en kakk i ramma rundt skjermen, men det utgjør ikke noe for bildet sin del. Den selges billigere enn de to andre Siter
Marius Granli Skrevet 12. januar 2012 Forfatter Skrevet 12. januar 2012 Edit:Har solgt 3 skjermer og usb throttle. Ellers har jeg igjen alt Har solgt bare en skjerm, og har fem igjen + throttle! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.