Tor-H Bergseng Skrevet 15. desember 2011 Skrevet 15. desember 2011 Ser det er stille her på screenshoten om dagen så hvorfor ikke spamme litt! Slenger ut et godt lass med 737 bilder jeg har hatt liggende de siste ukene. Meget mulig det dukker opp et par bonusbilder i samme slengen. Enjoy! SWA 737-700W ready for departure from Chicago Midway. Phoenix approach. Stunning! Shutdown at KPHX Transavia 737-700W på vei ned mot Innsbruck. Turning Rattenberg. Can u spot the mountain? Kom meg ned rett før hele flyplassen ble slukt av tåka. SAS 737-700W på vei mot Kjevik. Air Berlin 737-800W klar for en innenrikstur til Madrid. Kommet tilbake fra Madrid. Feil rekkefølge, men just landed in Madrid. Jet Airways fra Mombay til Chennai. Bonus følger! Siter
Tor-H Bergseng Skrevet 15. desember 2011 Forfatter Skrevet 15. desember 2011 Vinterstemning på vei til ENGM fra BIKF. Min første tur i The Beast! Klar for en nattur fra EGLL til OMAA Abu Dhabi med Etihad Airways. Siter
Carl Nelson Skrevet 16. desember 2011 Skrevet 16. desember 2011 Nydelige bilder Jammen ikke rart man blir hektet på denne fantastiske hobbyen Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.