Mats Ruste Holen Skrevet 10. desember 2011 Skrevet 10. desember 2011 Hei! Her kommer noen flere bilder av F16 fra Aerosoft i formasjon i Bodø. :grin: Har gjort en del opptak med fsrecorder for å få alle i formasjon, endte tilslutt på fire fly i formasjon som kommer på slutten. Begynner med to fly Vi øker til tre Det begynner å bli mørkt Siter
Mats Ruste Holen Skrevet 10. desember 2011 Forfatter Skrevet 10. desember 2011 Øker til fire fly i formasjon og endret sesong for å gjøre det lysere Fugleflokk på finale RWY 07 Det var alle bildene, håper dere liker dem :grin: Legg gjerne igjen en kommentar Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 11. desember 2011 Skrevet 11. desember 2011 Fine bilder Mats, ser ut til at du er glad i F-16 (noe du ikke er alene om), jeg syns det er kjempeflott å se bilder av ordentlige fly her inne og ikke bare luftbusser Har du prøvd Falcon 4 BMS? Siter
Mats Ruste Holen Skrevet 11. desember 2011 Forfatter Skrevet 11. desember 2011 Tusen takk begge to! Jeg har Falcon 4 Allied Force, men det ender stort sett med at jeg ikke skjønner noe av våpen systemene og blir skutt ned. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.