Mats Ruste Holen Skrevet 5. desember 2011 Skrevet 5. desember 2011 Hei :grin: Begynner å bil lenge siden jeg har lagt ut noen bilder nå. Har i det siste teste litt ut fsx på en ny pc, der jeg endelig får NGX til å fungere, har flydd litt med den og jeg har også testet F16 til aerosoft litt. Har lekt litt i photoshop på et par av bildene Først noen bilder av NGX Approach Molde Decending ENBO Så noen bilder av F16 Formasjon Et vinterbilde jeg syns ble ganske stilig med dette filteret, syns landskapet og snøen ble litt mer "virkelig" Jeg vil gjerne høre hva dere syns om bildene Håper dere likte bildene Siter
Carl Nelson Skrevet 5. desember 2011 Skrevet 5. desember 2011 Nydelige bilder Mats! Gleder meg til de neste fra deg Siter
Agnor Bertheussen Skrevet 7. desember 2011 Skrevet 7. desember 2011 Kjempebilder! Fint med litt screens fra ulike kanter Siter
Magnus F. Meese Skrevet 7. desember 2011 Skrevet 7. desember 2011 Pent! Hva slags værprogram bruker du? Jeg savner en god overskyet værsituasjon i simmen. Siter
Mats Ruste Holen Skrevet 7. desember 2011 Forfatter Skrevet 7. desember 2011 Takk takk! Magnus: ikke noe spesielt vær program hos meg, standard fsx, men jeg bruker "real world weather" i værmenyen Siter
Olav-Moldestad Skrevet 7. desember 2011 Skrevet 7. desember 2011 dette er fs2000? helt jævlig oppløsning Siter
Paulo Fernandes Skrevet 7. desember 2011 Skrevet 7. desember 2011 Vet du i det hele tatt hva oppløsning er? =) Er ikke noe gærent med bildene, men det virker som jagerfly-bildene har fått et photoshop-filter på seg. Siter
Mats Ruste Holen Skrevet 8. desember 2011 Forfatter Skrevet 8. desember 2011 Takk, Paulo. Er vel noen som ikke liker bildene, men jeg syns det morsomt å prøve noe annet en gang også, og jeg syns selv bildene ble stilige. Siter
Joakim Hagen Skrevet 8. desember 2011 Skrevet 8. desember 2011 Kjenner igjen broen på øverste bilde. Anbefaler deg å legge til scenery på Molde, så er den borte. Selv mener jeg AON ikke er optimal for Molde, så jeg bruker Norske Flyplasser, anbefales! http://www.flightsim.no/fsno/filbibliotek/fsx/scenery/europa/norge/22.html Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.