Sandro Stanojevic Skrevet 2. desember 2011 Skrevet 2. desember 2011 Hei Jeg lurte på om noen her inne kan anbefale noen gode redigerings programmer til video? Ser mest etter gratis versjoner. Siter
Sandro Stanojevic Skrevet 2. desember 2011 Forfatter Skrevet 2. desember 2011 Tenkte mer på noen andre programmer enn Windows Men takk for at prøvde å hjelpe Siter
Roy Ekeblad Skrevet 3. desember 2011 Skrevet 3. desember 2011 Sony Vegas Pro er veldig bra, så har du Adobe Premier som også bra. De gjør samme nytta begge to, helt ut fra hva man er vant med. Søk på disse på youtube, så ser du hva det er Siter
per berge Skrevet 3. desember 2011 Skrevet 3. desember 2011 Hverkenn sony vega eller adobe er gratis program. Les hva folk etterspør og svar deretter. Sandro, det finnes ikke så mange "gode" (alt er relativt) video redigerings programmer som er gratis. Har hatt Sony Vega 9 Pro i ett år men må si den er mer komplisert enn hva jeg ser som nødvendig. Verdt prisen? tja,,,når jeg en dag finner ut av det så kansje Men Sandro, nå er du en betydlig yngre generasjon enn meg så skal ikke se bort fra att du tar det kjappere Siter
Lars K. Rønes Skrevet 3. desember 2011 Skrevet 3. desember 2011 Det kommer veldig an på hvor avansert du vil ha det, og ikke minst hvilken plattform du bruker.. Hvis du ikke er redd for å installere og ta i bruk siste Ubuntu ( www.ubuntu.com ) som er et gratis operativsystem, så kan jeg varm anbefale OpenShot ( http://www.openshotvideo.com/ ) til enkle redigeringsprosjekter.. Dette er et verktøy som både er enkelt å lære seg og kjapt i bruk.. Det er så klart ikke like avansert som Adobe Premiere eller Sony Vega, men så koster det ikke ei eneste krone heller og resultatet er svært bra. Her er en demovideo som er laget kun ved bruk av OpenShot som viser litt av hva det har å by på, blant annet ekte 3D animasjon på titler og lignende hvor det integreres med Blender. Ikke dårlig for et fullstendig gratis verktøy.. Siter
Håkon Aarøen Skrevet 3. desember 2011 Skrevet 3. desember 2011 Som sagt, det finnes ikke så mye gratis videoredigeringsprogramvare som er brukbart, utover Windows Movie Maker, og iMovie på mac. For PC er Vegas og Premiere allerede nevnt. I tillegg har du Avid, som på ingen måte er gratis - men du kan f.eks laste ned en 30 dagers demo av "home"-utgaven deres: http://apps.avid.com/Studio_trial/ (Du finner også demoer av Avids mer profesjonelle produkter, f.eks Media Composer, på samme site) Lykke til! Siter
Sandro Stanojevic Skrevet 3. desember 2011 Forfatter Skrevet 3. desember 2011 Takk skal dere ha folkens Da får jeg bare teste ut de forskjellige programmene og se hva som er bra Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.