Carl Nelson Skrevet 1. desember 2011 Skrevet 1. desember 2011 Jeg vil får rette en honnør til gutta på Virtual Norwegian som har laget den flotte Crewbriefing-siden for oss som flyr der inne. Virkelig bra med utrolig flotte hjelpemidler for oss NAS-piloter Siter
Jan Tore Elvheim Skrevet 1. desember 2011 Skrevet 1. desember 2011 Ja hyggelig med gode tilbake meldinger. Anders har virkelig gjort en god jobb med det nye arbeidsverktøyet vårt. Et steg nermere "as real as it gets" :grin: Siter
Gjest Lars Johansen Skrevet 2. desember 2011 Skrevet 2. desember 2011 Jeg vil også gi skryt til gutta bak Virtual Norwegian. Det er et flott VA hvor alt er utrolig enkelt. Det er lett å få hjelp, man får svar utrolig raskt, det en enkelt å logge en flight og alt man trenger for å gjennomføre en flight er lett tilgjengelig. Den nye Crewbriefing-funksjonen var også utrolig smart og ikke minst lett å bruke. Er kjempeglad for at jeg kan fly for Virtual Norwegian så fortsett den gode jobben dere gjør! Siter
andreas nærbø Skrevet 2. desember 2011 Skrevet 2. desember 2011 RÅTT ! Lignet på ekte NAX crewbrefing Så meget bra ut da jeg sammenlignet det med Thomson og TUifly sinmed denne Siter
Paulo Fernandes Skrevet 2. desember 2011 Skrevet 2. desember 2011 Må si meg enig med alle her, dere gjør en utrolig flott jobb! Takk for all innsats dere legger i dette! Det er en ære å fly for Virtual Norwegian Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.