Sivert Indergaard Skrevet 23. november 2011 Skrevet 23. november 2011 Jup, nye sids fra ENVA. 09: ELSID 1Z, ELSID 2X, GEVLI 1X, RBU 1X, ROSEB 1X, SOLKA 1X, TGA 1X, TURSI 1X. 27: ELSID 6W, ELSID 6Y, GEVLI 6Y, RBU 6Y, ROSEB 6Y, SOLKA 6Y, TGA 6Y. Siter
Sivert Indergaard Skrevet 23. november 2011 Forfatter Skrevet 23. november 2011 wohhooooo Sivert.. Hva er det nå da? Siter
Carl Nelson Skrevet 24. november 2011 Skrevet 24. november 2011 Han ble sikkert bare overbegeistret Sivert Siter
Bjørn Helge Småvollan Skrevet 24. november 2011 Skrevet 24. november 2011 Kjører en liten off-topic på denne. Fikk med meg at Værnes fikk nye sid-kart, samt at Area chart for Vigra/Kvernberget TMA ble oppdatert 17NOV, men er det noen måte å få se alle oppdateringer uten å måtte gå gjennom hele AIP'en kart for kart for å se? Siter
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 24. november 2011 Skrevet 24. november 2011 Står oppover nederst til venstre Siter
Jan Tore Elvheim Skrevet 24. november 2011 Skrevet 24. november 2011 Om du leser en gang til, så ser du at han ikke mener hva som er nytt på det ene kartet, men alle kart som ligg tilgjenglig hos ippc, så man slipper å sjekke alle kartene til alle flyplassene. Den letteste måten er å se igjennom listen over forandringer som man finner et sted på ippc, desverre så husker jeg ikke hvor akkuat nå , men leter for harde livet Der var den: AIP AMDT Så det som går på flyplasskartene blir dette: ENBV - GLS RWY 24 establishedENHF - SID revised ENEV - ADC/IAC revised ENHK - GLS RWY 29 established ENKR - ADC revised ENCN - RNAV procedures RWY 04 and 22 established ENLK - IAC revised ENRY - ADC revised ENGM - New clearance delivery and ground FREQ. All ground based charts, AD 2 ENGM 2-1 up to and including 2-12, revised. ENRS - IAC revised ENSD - RWY DMN, RESA, CWY, strip, declared DIST CHGD. RWY and APCH LGT updated ENSN - LOC and DME SE repositioned. ADC established. IAC revised ENVA - RNAV SID RWY 09 and 27 established ENVD - IAC revised, P_RNAV and GLS established. ENSS - IAC revised, P_RNAV and GLS established Siter
Bjørn Helge Småvollan Skrevet 24. november 2011 Skrevet 24. november 2011 Takker, akkurat noe slikt jeg så etter. Har printet AIP'en, og var ikke så gira på å se gjennom alle kartene for å finne nye publiseringer. La for øvrig merke til at det manglet ett "," i innlegget mitt, noe som kan ha åpnet for feiltolkning Siter
Jan Tore Elvheim Skrevet 24. november 2011 Skrevet 24. november 2011 Flottings:) Du finner listen på AIP forsiden , øverst, til venstre for flagget for å skifte språk Siter
Ståle Wærness Skrevet 24. november 2011 Skrevet 24. november 2011 Er det bare meg, eller ligger det ikke riktig sids inne for ENVA i Euroscope Jeg finner f.eks bare ELSID 1X, mens kartene vser ELSID 2X Siter
Sivert Indergaard Skrevet 24. november 2011 Forfatter Skrevet 24. november 2011 Og det samme gjelder vel ELSID1Y når det skal være ELSID1Z? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.