Emil Topstad Skrevet 26. november 2011 Skrevet 26. november 2011 Er det ikke jul på jobben, så er det jammen meg jul her på FS.no! :grin: Må vel si at en saftig ribbe med alt det gode tilbehøret kommer på bordet før pinnekjøtt og lutefisk... En riktig god adventstid til dere alle! Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 26. november 2011 Skrevet 26. november 2011 God ribbe med tilbehør på julaften.Drikke er Akkevitt og Tysk hveteøl(Paulaner). Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 27. november 2011 Skrevet 27. november 2011 Jeg var adventist tidligere og der var svinekjøtt fy mat. Men hva pokker? Skal en sekt bestemme hva jeg skal spise? Nei tenkte jeg og kom meg helskinnet bort fra galskapen . Juleribba og pølsa skal ingen få lov å ta ifra meg smile Creds! Selv foretrekker jeg ribbe og medisterkaker. I år er det fare for grandis og juleøl de fleste dagene. Siter
Carl Nelson Skrevet 27. november 2011 Forfatter Skrevet 27. november 2011 Grandiosaen tar jeg som lunsj på julaften Eller ferskt franskbrød med Gilde bogskinke med remulade. Det er også nammenamm Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.