Marius Granli Skrevet 16. november 2011 Skrevet 16. november 2011 Hei Bygde ferdig simulatorprosjektet mitt, men har av flere grunner bestemt meg for å endre litt på det (nok en gang...) Kan for eksempel nevne: - Jeg synes ikke det smaker like mye som det koster av tid, irritasjon og penger for å få alt sammen til å fungere. Med alle instrumentene er det en stor utfordring å få alt sammen til å fungere sammen. Faktisk så har jeg bestemt meg for å "gå tilbake" til den enkle løsningen med en flyttbar patent der jeg har instrumentene. Godt mulig jeg lager to, da jeg har instrumenter nok for to simulatorer... OpenCockpits-panelet mitt (NYTT!) kan evt følge med for en symbolsk sum. Det er lov til å le litt nå :grin: men jeg trenger plassen og en ting mindre å irritere meg over... Skjermene er 20" (tror jeg) Samsung-skjermer, jeg har seks stykker. Jeg kjøpte dem brukt for å sette dem i simmen min. Skjermene er helt strøkne, det er ei knallfin mulighet for den som ønsker å kaste seg ut i et simulatorprosjekt! Send PM, Mvh Marius Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.