Benjamin Hennes Skrevet 14. november 2011 Skrevet 14. november 2011 Hei Her kommer ett par bilder fra gårsdagens tur i OZx land... Siter
Pasi Jorgensen Skrevet 16. november 2011 Skrevet 16. november 2011 Må vel bidra med en knippe bilder jeg å, dette er fra de 2 siste leg'ene og mange hadde allerede tatt kveld. Så ut ifra en skrantende hukommelse, så var det 'bare' jeg, Paul Andre, Øystein, Kjell, Robert og Jan-Arild igjen. Bildene er forøvrig helt urørt (- 1 dash sharpening). Er man ikke på fisketur, så er man på bærtur Her var det eneste skåret i gleden denne kvelden (PI), en topologisk kuriositet som jeg mistenker Paul A hadde nærkontakt med...bare sjekk neste bilde for det er tatt rett etterpå og hjulene hans er 'plutselig' ute Busted :grin: Og så fortsatte turen videre oppigjennom denne lille dalen bedre kjent som Grand Canyon. Legger meg på lur bak Paul Andre, og blir liggende der mer eller mindre gjennom resten av turen mens Øystein suser forbi under oss. Nå er vi garantert på siste leg'et, og her er hele troppen i ett og samme bilde Forts. i neste post...... Siter
Pasi Jorgensen Skrevet 16. november 2011 Skrevet 16. november 2011 Forts. del 2 Hoover Dam Var ikke alle av multiplayerene fra søndagsklubben som rakk opp til finalen, men her er noen av de, turning long final :grin: Gears out. Tandem landing i Boulder og enden på visa. Takk for titten, og velkommen skal du være på MP-tur hvis du ennå ikke har turt eller hatt tid til å henge på Slutt! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.