Marius Fredriksen Skrevet 13. november 2011 Skrevet 13. november 2011 2 offshore powerboat racers died from injuries after crash at the Key West World Championship KEY WEST, Fla. — Two offshore powerboat racers died Wednesday after their catamaran went airborne at high speed and crashed, marring the opening of three days of racing at the Key West World Championship, officials said. Big Thunder Marine — a 46-foot Skater catamaran with four 1,200 horsepower engines that competed in the Superboat Unlimited Class — came down so hard that its right front hull was severely damaged on the third lap of Wednesday’s race inside Key West Harbor, organizers said. http://www.washingtonpost.com/national/2-offshore-powerboat-racers-died-from-injuries-after-crash-at-the-key-west-world-championship/2011/11/09/gIQAeIqL6M_story.html [video:youtube]UCuylpOa2IE Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 13. november 2011 Skrevet 13. november 2011 Trist, dog virker det som ulykken fikk humøret til fotografen opp på nye høyder. Alt han har å si er, "I got it!, I got it!" Siter
Halvdan Hellenes Skrevet 13. november 2011 Skrevet 13. november 2011 En farlig sport dette med folk som vet hva de riskierer og nok dessverre en tragedie som har rammet kjente. Miljøet er vel allikevel ikke større enn at de fleste kjenner hverandre. Trist og tragisk ja. Siter
Marius Fredriksen Skrevet 13. november 2011 Forfatter Skrevet 13. november 2011 Trist, dog virker det som ulykken fikk humøret til fotografen opp på nye høyder. Alt han har å si er, "I got it!, I got it!" Ja sandt, men som oftest går det bra og både Pilot og Throttleman kommer seg ut av det. Men i 210-215 KM/H er vann hardt og begge ble vell slått ut og besvemte. Det er aldri gøy når noe som det skjer. Jeg kjørte selv VM i England i år og rullet i ca 50-70 KM/H, da kjenner han også att vann er hardt. [video:youtube]H3vFF5ySWI0 Men en flipp som det er mye mer dramatisk, og i over 200 KM/H skjer ting fort desverre. En farlig sport dette med folk som vet hva de riskierer og nok dessverre en tragedie som har rammet kjente. Miljøet er vel allikevel ikke større enn at de fleste kjenner hverandre. Trist og tragisk ja. Ja, det er en ekstrem sport, ikke noe annet en det å si vell. Det er selvfølgelig en tragedie når noe som dette skjer, og som du skriver Halvdan, Miljøet er vel allikevel ikke større enn at de fleste kjenner hverandre. Ja det stemmer, jeg kjenner og vet godt hvem de tre er som omkom i disse 2 ulykkene. Joey Gratton fra PAGE MOTORSPORTS er han av de jeg vet mest hvem er, han som er fører av denne båten, navn Steve, som enda er på sykehus er faren til en god venninne av meg, så det er veldig trist ja. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.