Sivert Indergaard Skrevet 10. november 2011 Skrevet 10. november 2011 Hei! Førstkommende mandag, 14 november fra 2000-2200L skal jeg ha min første trening på Gardermoen tårn. Håper på mange piloter, samt overliggende ATC. APP og CTR hadde vært supert! Da sees vi der! Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 10. november 2011 Skrevet 10. november 2011 wow, allerede? det gikk snasent kjapt! Lykke til! Siter
Sivert Indergaard Skrevet 14. november 2011 Forfatter Skrevet 14. november 2011 Takk for det! Minner om denne ikveld, håper på masse trafikk så jeg får øve meg på to rullebaner ibruk. Håper noen kan ta ENOS eller ENGM_APP! (Eller begge :grin:) See you there! Siter
Sivert Indergaard Skrevet 14. november 2011 Forfatter Skrevet 14. november 2011 Da var vi oppe med ENOS og ENGM_APP, kom å fly! :cool: Siter
Jens Christiansen Skrevet 14. november 2011 Skrevet 14. november 2011 Ahhh... Var på vei men simmen klarte å henge seg for første gang med 737NGX, så bruker heller tiden på å oppdatare til SP1. Søren også, hadde gleda meg til denne turen i hele dag... Siter
Audun Fikke Skrevet 14. november 2011 Skrevet 14. november 2011 Har vært lenge nok uten fungerende sim, så det var moro med en tur hvor jeg ikke hadde alt for store problemer med maskina. Bra jobba i tårnet! LN-BOM Siter
Sivert Indergaard Skrevet 14. november 2011 Forfatter Skrevet 14. november 2011 Takk for all trafikk og overliggende ATC, ble faktisk litt trafikk ikveld! Og jeg er klar for utsjekk. :whistle: :eek: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.