Anders Merch Grønmyr Skrevet 10. november 2011 Skrevet 10. november 2011 Welcome to our Norway online day! This online evening we will staff up Oslo and south east area of Norway. Here you will find our major airport ENGM Oslo Gardermoen 2rwys and high traffic capacity ENTO Sandefjord Torp ENRY Moss Rygge ENCN Kristiansand Kjevik ...among others. Expect multiple frequency changes as you fly in our airspace. ENGM will be full staffed and our friendly controllers is on the edge to provide you with great Norwegian service while you fly trough our skies. You are more than welcome to take a flight to Norway, bring your best flying skills and have fun. charts FS2004 Freeware Scenery FSX Freeware scenery FSX payware download Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 10. november 2011 Forfatter Skrevet 10. november 2011 ATC kan staffe opp her Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 10. november 2011 Forfatter Skrevet 10. november 2011 Vi mangler kun 3 posisjoner under NEED: ENOS_CTR, ENGM_APP og ENGM_DEL Siter
Jan Tore Elvheim Skrevet 10. november 2011 Skrevet 10. november 2011 Da manglere vi 2 APP og DEL OSL Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 10. november 2011 Forfatter Skrevet 10. november 2011 og DER var alle NEED positioner staffet opp, takk for god oppsluttning allerede første døgnet!! Dere må gjerne signe opp for splits osv dere som ikke rakk å booke de første posisjonene. Siter
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 10. november 2011 Skrevet 10. november 2011 Prøver å kanskje få til en APP-trening i forbindelse med dette ENGM_F_APP kanskje Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 14. november 2011 Forfatter Skrevet 14. november 2011 Hvordan ble det med deg RFF? ENGM split på APP eller så er jo Kjevik APP ledig også. Siter
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 14. november 2011 Skrevet 14. november 2011 Hvordan ble det med deg RFF? ENGM split på APP eller så er jo Kjevik APP ledig også. Venter på svar fra mentor. Hører du meg Magnus Meese? :grin: Så vi får se. Og Snorre? Er du villig til å kanskje la meg sitte Director eller Final? Siter
Sivert Indergaard Skrevet 14. november 2011 Skrevet 14. november 2011 Har ikke du booket ENGM_TWR da RF? Sist jeg sjekket på staffing-tråden var det Svale som var oppskrevet der. :confused: Siter
Daniel Klepp Skrevet 14. november 2011 Skrevet 14. november 2011 Skal se hvordan det blir med internett på hotellet jeg bor på denne uka, men mulig jeg tar DEL for morro skyld Siter
Jan Tore Elvheim Skrevet 15. november 2011 Skrevet 15. november 2011 ser ut som jeg må melde avbud pga jobb & besøk. kommer på senere på kvelden om anledningen byr det. ingen fare med enos siden Moen også er påmeldt Siter
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 16. november 2011 Skrevet 16. november 2011 Da blir det trening på Gardermoen Director Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 16. november 2011 Forfatter Skrevet 16. november 2011 Farris er på! ENRY 161750Z 00000KT 0350 R12/0325V0650N R30/1600U FZFG BKN005 M01/M01 Q1023 Siter
Jens Christiansen Skrevet 16. november 2011 Skrevet 16. november 2011 Da var jeg ferdig for kvelden. Veldig artig. Håper dette er noe vi kan fortsette med. Hvordan var trafikken? Siter
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 16. november 2011 Skrevet 16. november 2011 Takk for en fin kveld! Dette må bli en tradisjon Siter
Anders Moen Skrevet 16. november 2011 Skrevet 16. november 2011 Dette var absolutt morro. Artig å se så mye ATC i Norge Selv satt jeg ENOS S2, og dekka S7, S1, S2, og S3. Jeg tracket ca 30 fly ila kvelden så det var absolutt ikke værst. Ca 25 fly mer enn vanlig i løpet av en 3 timer Anders Siter
Anders Henriksen Skrevet 16. november 2011 Skrevet 16. november 2011 Flott tiltak! Jeg har fått flere flotte tilbakemeldinger på dere som satt ATC på mail idag, veldig gøy å se. En av dem var denne: Hello Mr. Hennriksen, first of all I´d like to say thank you for the great service you guys provided tonight over Oslo. I was one of the last pilots flying into Oslo and the arrival controller seemed to be waiting for me before closing down. Unfortunately my FS crashed while turning into final and I didn´t have the chance to say sorry and good bye. I´d appreciate it if you´d forward the excuse and a big thank you to him. Unfortunately I don´t know who it was. Thanks again and now I have one more reason to do this flight again. :-) Good night and best regards from Germany Sebastian Franz German Airways VA Siter
Daniel Larsen Skrevet 17. november 2011 Skrevet 17. november 2011 Var veldig artig å sitte på Oslo i kveld med såpass mange sektorer åpne. Veldig hyggelig at det kommer inn slike tilbakemeldinger som Henriksen viste et eksempel på her. Det viser bare at det er mange som setter pris på at det blir arrangert slike online kvelder Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 17. november 2011 Forfatter Skrevet 17. november 2011 Takk for oppmøtet dette var en vel gjennomført start. og det så ut til at kordineringen gikk godt i ENGM TMA med 3posisjoner ofte. God trening Siter
Daniel Klepp Skrevet 17. november 2011 Skrevet 17. november 2011 I´d appreciate it if you´d forward the excuse and a big thank you to him. Unfortunately I don´t know who it was. Thanks again and now I have one more reason to do this flight again. :-) Det var meg! :grin: Takk for en gøy kveld igår, jevn flyt på Approach East også, og en del koordinering med nabosektorer! Dette fortsetter vi med! Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 17. november 2011 Skrevet 17. november 2011 Og Jeg..hvor var jeg?Jeg hadde helt glemt dette jeg....Skal prøve og komme fast fra nå av fra Island. :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.