Sigurd Hølleland Skrevet 7. november 2011 Skrevet 7. november 2011 Hei. Driver å sparer til denne http://www.flightsim.no/shop/product_info.php?cPath=28&products_id=322 Følger det med pedaler eller må jeg kjøpe det alene? I så fall, hvilke pedaler burde jeg kjøpe for å spare mest mulig? Takk på forhånd Siter
Anders Løberg Skrevet 7. november 2011 Skrevet 7. november 2011 Pedaler må du nok kjøpe separat Siter
Sigurd Hølleland Skrevet 7. november 2011 Forfatter Skrevet 7. november 2011 Ok. Noen spesielle som er kompatible eller kan jeg bruke noen pedaler fra f.eks et bilratt? Siter
Anders Løberg Skrevet 7. november 2011 Skrevet 7. november 2011 Kjøper du Pro Flight fra Saitek, vil jeg anbefale Pro Flight Rudder Pedals (ligger i netshopen) for da er du 110% sikker på at de funker med yoken :)vet ikke om bil pedaler funker Siter
Bjørn Petersson Skrevet 7. november 2011 Skrevet 7. november 2011 Utfordringen er å finne pedaler som både har Rudder og differential brakes. Samtidig har de aller fleste bilpedaler forskjellig vandring på aksene, og har forskjellige utforminger på pedalene. Kjøp fullt sett fra Saitek. Jeg har det selv, og er kjempefornøyd. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.