Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk alle sammen!

I certainly do. Congratulations from the Norwegian city hosting one round in Class-1 GP World Championship 2012. smile

Du kommer vel til å være der da eller ?

Sammen med alle Class-1 pilotene ? Hehe.

Skrevet

Nok er nok... Dette er ett FLY-forum, Marius... Om du vinner eller om gud selv stiger ned til jorden kunne ikke det brydd meg mindre om dere farer rundt i små badekar av plastikk og setter "verdensrekorder".... Selvskrytet ditt er KVALMT.... rett og slett...

Å ja.... Gratulerer..... Det er IKKE ment som ett personangrep, men mitt ærlige synspunkt.....

Her har du ETT båtforum....

Skrevet

Kunne ikke sagt det bedre Frode. Skal være forsiktig med å gå på personangrep, men forumet som helhet har gitt inntrykk av å ikke være spessielt interrisert i båtsport, og når en person skriver dårlig engelsk men selv tror det er slik det skrives, hjelper det jo ikke akkurat på :)

Skrevet

Men hvorfor i helvette kommenterer dere denne tråden da for svarte!

Han har lagt posten i en tråd som kalles "snackbaren" for den som ikke har fått det med seg, og i den kan alt som ikke har med fly å gjøre postes! Jeg har sett begge dere to lagt poster i denne tråden som er langt utenfor flyemnet, og i mine øyner forbanna uinterresante, men jeg går ikke inn å kommenter det fordiom! Og det som virkelig er kvalmt er alle dere "kule bedrevitere" som kommenterer sånt piss i alle slags tråder, uavhengig av hva det handler om! Skandaløst og barnehage nivå å komme med sånt!

Og PK, skulle likt å se den engelskteksten din hvor det ikke fantes skrivefeil, og om jeg hadde funnet en, skulle jeg jaggu tatt meg den frihet å laget en artikkel i VG om deg hvor jeg hengte deg så til de grader ut pga den skrivefeilen, om det så bare var et lite tastetrykk feil!

Ryk og reis begge to!!

Og Even, det stemmer ikke, for det er ikke lenge siden jeg så han postet en post i bilder-delen av et helikopter i lav høyde! Flaut

Skrevet

Gratulerer! Verdensrekord er det ikke mange som har, uansett hva slags felt det er i.

Når det er sagt så er jeg litt enig om dette med selvskrytet. All ære til deg for det du gjør og for det du oppnår i sporten, men noen sosiale antenner hadde det vel kanskje vært greit å ha.. Det er særdeles få som gidder å høre på noen som skryter villt og hemningsløst om seg selv, det fungerer dårlig selv på jenter. Faktisk så er det irriterende å høre på. Ett tips, ikke noe angrep. Tolk det som du vil.

Igjen, gratulerer med verdensrekorden. :)

Skrevet
Og Even, det stemmer ikke, for det er ikke lenge siden jeg så han postet en post i bilder-delen av et helikopter i lav høyde! Flaut

Ja, det var faktisk flaut. Tror ikke det er bra å være på forum mens man er fyllesjuk.. Tar selvkritikk.

Og igjen, gratulerer ;)

Skrevet
Ja, det var faktisk flaut. Tror ikke det er bra å være på forum mens man er fyllesjuk.. Tar selvkritikk.

Tror ikke det er så bra å være på et forum når man er midt på en lang og kjedelig dag heller.. så tar selvkritikk for mine siste setninger i mine tidligere post :)

Skrevet

Først og fremst.

Frode Skibrek og Per-Kristian Jensen.

Snackbaren

Snackbaren er plassen for alt utenomsnakk som ikke har noe med fly/simulatorer å gjøre. Emner som sklir ut i andre kategorier blir flyttet hit.

Og Per-Kristian

Kunne ikke sagt det bedre Frode. Skal være forsiktig med å gå på personangrep, men forumet som helhet har gitt inntrykk av å ikke være spessielt interrisert i båtsport, og når en person skriver dårlig engelsk men selv tror det er slik det skrives, hjelper det jo ikke akkurat på :)

En settning slutter med "punktum" eller ett endetegn, for eks"!" og ikke med ett smile fjes " :) ".

Og for det andre ser navnet ditt her inne,

Per-kristian Jensen
Ett navn har "STORE" bokstaver så du skal ha stor "K".

Som Svale Andre skrev

Og PK, skulle likt å se den engelskteksten din hvor det ikke fantes skrivefeil, og om jeg hadde funnet en, skulle jeg jaggu tatt meg den frihet å laget en artikkel i VG om deg hvor jeg hengte deg så til de grader ut pga den skrivefeilen, om det så bare var et lite tastetrykk feil!

Se på DINE egene feil før du komenterer andres feil!

Og ja jeg vet jeg ikke har perfekt engelsk! Og jeg har heller alderi sakt eller skrevet att jeg har det.

Det er en grunn for det, men samme det.

Det viktiste er ikke å skrive rett eller med rett gramatikk!

Det viktiste er å bli forstått!

Jeg var i Tyskland, Nederland, Belgia, Frankriket og England i år, jeg hadde ingen problemer til å bli forstått!

Ingen skriver perfekt uansett! Det er menskelig å feile!

Og Frode

Her har du ETT båtforum....

Tror du jeg trenger å ha en link til båt forumer ?

Gjett hva.

Her er ett båtrace forum!

Her er ett til!

Var det det du ville ha ???

Herregud vilka tragiska människor.

+1

Her vil jeg bruke ett av mine favoritt sitater!

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you with experience.

Noen må rakke ned på andre for å føle seg bedere! Det er synd.

Skrevet

Det er artig dette.... Her ser man jo at egoet til Fredriksen eksisterer, men i stedet for å komme med noe eget til tilsvar qoter han heller andre i vildends sky....Jeg kunne ikke gitt mer f*** i skrivefeil... Jeg bryr meg heller ikke om antall båtforum du klarer å ramse opp... det ordner ett google-søk hvis jeg en dag skulle trenge det... (If that day ever should come....)

Finner det interessant at enkelte mener jeg er misunnelig... Tvert i mot.... Jeg har det livet jeg ønsket meg. Venner,familie som er glad i meg.... Så misunnelig? På ingen måte....Heller tvert i mot...Der ser man forskjellen i alder på oss to...

Tragiske mennesker? det kommer vel ann på øyet som ser....

Rakke ned på deg? Nope... hvis man skal kalle det det,mister man vitsen med ærlighet...

Poenget mitt er.... Jeg gir ******** i båter... Sjøen er ikke for alle, den er for folk som har råd til det og liker å vise frem plastjolla si... Forlengelse av **** kaller jeg det... Samme med de som kjører fancy biler når en god og driftssikker Toyota egentlig holder... den tar deg dit du vil... Men egoet til enkelte gjør at de setter eget og andres liv i fare for å vise at de har råd til det..... Og bruker det som sjekketricks og annet i ettertid....

Nei,Ginger.... You are just a man... The boat does your job...

Du valgte en idrett hvor du bare tuner en motor, og ferdig med det (jeg vet det er mer , men gidder ikke ramse opp). Ikke noe som utfordrer deg psykisk, noe som gjør at du må virkelig tenke... For det REKKER du ikke i sporten din... Det går på det mest grunnleggende menesker har... innstinkt... Jeg trenger ikke å stå i noen bok som WR-holder... Alt jeg trenger er å vite at jeg klarer noe... Og det gjør jeg... I motsetning til deg har nok jeg hatt langt mer å vokse på.... Å være født med hareskår og åpen gane får deg til å innse at ikke alt er like viktig her i livet... Noen må faktisk sloss for å overleve... Så nei... Å putre rundt i en liten jolle betyr ingenting for meg hva man anser for prestasjoner...

God Natt .

EDIT :

Artig at du Svale kommer tilbake til misunnelse når jeg har AVVIST det... For det ER ikke ett emne på bordet for min del i det hele tatt... ALLE kan kjøre fort rett frem med en plastjolle, slik som Marius gjør... Hvis de har råd til det.... Jeg for min del prioriterer andre ting...

Det er en person her inne som poster om ferger og turene sine... DET er nyttig info... Det er reviews av forskjellige ferjer... Kjekt å vite for de som reiser... Hvordan hjelper det meg om jeg er ute å reiser om Marius er WC i noe? Ikke en ****... Så nei.... mer unyttig skal man lete litt etter...

Hadde denne sporten vært interessant, hadde vel Eurosport sendt MYE mer av den, noe jeg ALDRI har sett dem gjøre... De gjør det nok, men de sender ikke på samme måte som fotball, rally etc...

Ikke så rart.... Rekorden til Marius er , hold dere fast: 90,860KMH.... Det vil si.... Jeg NYSER raskere...

Fun Fact:

"Although it may be hard to believe, a human sneeze travels at about 120 mph when it exits. The air even moves faster, sometimes maybe 200 mph. Some people have been able to prove that their sneeze traveled supersonic (breaking the sound barrier). Most children sneeze at about 90 mph, adults from range from 40-50 mph and have the fastest sneezes at sometimes over 800 mph.

Read more: http://wiki.answers.com/Q/How_fast_does_air_travel_when_you_sneeze#ixzz1de3GbBvd

Skrevet

Hei

Gratulerer med verdensrekord innheavelsen. Det er vel ikke så mange her inne som har en verdensrekord i boka.

Men "alle" kan kjøre fort rett fram, i så måte kunne til og med jeg klart og få til en verdensrekord:P.. Men det er når svingene kommer det er fare på ferde. Det var i alle fall det kjørelæreren min sa for mange år siden, da jeg tok lappen.. Fort rett frem kan alle gjøre, men når svingen kommer er det lett og komme ut i småskauen...

Oddvar

Skrevet

Hva har båter og båtsport noe inne på et flyforum å gjøre egentlig? Alt Marius kommer med på dette forumet, er av hans egne presisjoner innen båtsport og thats it. Greit nok, alle kan riktignok skrive om andre hobbyer, yrker o.l. Men han fyren her, er kun på forumet for å fremheve sine egne presentasjoner innenfor sin hobby som ikke har noe overhodet med flysimulator å gjøre. Jeg har iallefall ikke fått med meg at trådstarter har kommet med noe som ganger forumet faktisk.

Sier meg helt enig med Frode og de som faktisk er enig med Frode sitt utsagn her.

Edit: Jeg skal gratulere Marius for sin prestasjon den dagen jeg leser om noe fra Marius som faktisk har med flysimulator å gjøre hvor sin egen prestasjon i sin båtverden ikke blir nevnt med et ord ;)

Skrevet

Du Frode, burde fått en premie i negativitet! Ja, du har rett og slett satt ny verdensrekord!

Husker da du la ut en tråd med en link til lokalavisa di, hvor det sto om da du fikk guttedrømmen din oppfylt med å leke onkel politi i veien.. For min del eksisterte det NULL interresse for at du skal springe rundt i en liten vei en og annen plass oppe i trøndelag der og leke. Men tråden var det likevel, og jeg måtte lese.. Men likevel kom jeg ikke med de forbanna negative og idiotiske kommentarene du kommer med. Lavmål av en voksen mann å drive på slikt. (Om man kan kalles voksen når man driver å leker politi og røver fremdeles i den alderen?)

Og nei, Marius er ikke på forumet KUN for å fremheve sine egne prestasjoner. Jeg har sett han hatt sine flyturer på vatsim+ at jeg han har lagt ut screenshots og bilder. Men selvsagt, om jeg også hadde vært verdensmester i noe, så hadde jeg også delt det med andre her på forumet, fordi vi er et kompismiljø, (ut i fra denne tråd kan man jo alltids lure) og vi deler bilder og diverse andre ting her inne med hverandre. Og Marius er langt i fra den eneste som legger ut slikt. Eneste grunnen til at folk reagere så mye som de gjør, hvor de finner ting som de kan rakke ned på han på, er fordi de er jævlig misunnelig.

På ingen måte....Heller tvert i mot...Der ser man forskjellen i alder på oss to...

Har hatt slike diskusjoner med folk her inne som er en del eldre, og man skulle trodd var noe smartere og klokere. Men er noen her inne som er voksne folk, som klarer å dra det klokskapssnittet temmelig langt ned på skalaen!

Skrevet

Jeg legger meg ikke så mye opp i dette, jeg har sagt mitt og all respekt for prestasjonene, men å drive å skryte så ufattelig mye om hvor stor og heftig han er i sporten og hvor kjent han er og alt det skvipet der er bare kvalmt å høre på. Ydmykhet er en fin egenskap.

Og dersom du har sett han legge ut bilder og delta aktivt i noe som helst her på forumet, så bør du henvise til det, for førstesida av innleggslista hans består kun av skryt og babling om denne båtsporten, med unntak av noen få "Fint bilde"-innlegg.

Tror han hadde fått mye bedre tilbakemeldinger her om han hadde kommet seg ned fra sin skyhøye hest og lært seg litt ydmykhet.. Ikke noe som er bedre enn å ha begge bena godt plantet på jorda, uansett hvem man er eller tror man er.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...