Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En spennende tråd årrestad.

Men jeg håper du ikke tar det noe ille opp det jeg har tenkt til å si til deg nå og det er langt fra personlig ment bare så det også er sagt. Men tråden er feilposta! Ser man bort fra at den nå i det siste har vist småtendenser til utglidning som isolert sett nok kan brukes til inntekt for en viss rettferdiggjøring for at den ligger her kun for registrerte og innloggede medlemmer, så mener jeg allikvel at overskrifta og TS's innledende innlegg gjør det for meg i hvertfall nokså klart at Kaffekroken hadde vært en bedre passering. :)

• Premium Medlem
Skrevet

Har en #god magefølelse# for att hele posten fremstår som rene søppelet uten mål,meninger eller hensikt :mad:

Ikke rart mange flykter fra dette forumet med en sånn utvikling :cry:

Skrevet

www.sim-nor.no uten bindestrek..

Grunnen til bindestreken er at her på forumet er sim nor blitt et fy-ord som blir endret til flightsim automatisk.. F.eks sim nor skrevet uten mellomrom som følger: simnor

Du verden, har du sett.. Det blir nå ikke endret til flightsim lenger, men bare ******* :P Fortsatt ett fy-ord her tydeligvis...

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...