harry årrestad Skrevet 30. oktober 2011 Skrevet 30. oktober 2011 Satt meg ned med en god tur på en server og flydde god magefølelse Siter
Tommy Bernes Skrevet 30. oktober 2011 Skrevet 30. oktober 2011 Ok..? Det er det nok mange av oss som gjør, kanskje ikke på serveren da men Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 31. oktober 2011 Skrevet 31. oktober 2011 Jeg satte meg i bilen for å dra å fylle diesel - dét var en god følelse det! Siter
PEtter blindheim Skrevet 31. oktober 2011 Skrevet 31. oktober 2011 Jeg våknet uthvilt kl 0630. Værsågod Siter
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 31. oktober 2011 Skrevet 31. oktober 2011 Jeg har maritime fag. God følelse. Siter
Premium Medlem Stein-Ove Rud Skrevet 31. oktober 2011 Premium Medlem Skrevet 31. oktober 2011 Var en tur på det "Glade hjørne" nå, ikke dumt det heller. Siter
simon seim Skrevet 31. oktober 2011 Skrevet 31. oktober 2011 Jeg kom hjem fra skolen nå, god magefølelse Siter
Halvdan Hellenes Skrevet 1. november 2011 Skrevet 1. november 2011 En spennende tråd årrestad. Men jeg håper du ikke tar det noe ille opp det jeg har tenkt til å si til deg nå og det er langt fra personlig ment bare så det også er sagt. Men tråden er feilposta! Ser man bort fra at den nå i det siste har vist småtendenser til utglidning som isolert sett nok kan brukes til inntekt for en viss rettferdiggjøring for at den ligger her kun for registrerte og innloggede medlemmer, så mener jeg allikvel at overskrifta og TS's innledende innlegg gjør det for meg i hvertfall nokså klart at Kaffekroken hadde vært en bedre passering. Siter
Pål Bernhardsen Skrevet 1. november 2011 Skrevet 1. november 2011 Har en god magefølelse at Halvdan kan ha rett i dette tilfellet :grin: Siter
Lars K. Rønes Skrevet 1. november 2011 Skrevet 1. november 2011 Denne tråden ble nok postet i FSX forumet, for så å bli flyttet til snackbaren av moderator. Så moderator har nok feilflytta i dette tilfellet.. Siter
Premium Medlem Stein Aasheim Skrevet 1. november 2011 Premium Medlem Skrevet 1. november 2011 Har en #god magefølelse# for att hele posten fremstår som rene søppelet uten mål,meninger eller hensikt :mad: Ikke rart mange flykter fra dette forumet med en sånn utvikling :cry: Siter
andreas nærbø Skrevet 1. november 2011 Skrevet 1. november 2011 ENIG !!!!!! Hadde jeg vert 18 hadde jeg og flyktet til naboforumet !!! Siter
Bjørn Petersson Skrevet 1. november 2011 Skrevet 1. november 2011 Satt meg ned med en god tur på en server og flydde god magefølelse Hvilken server? EDIT: Stilte nettopp et spørsmål jeg ikke trenger svaret på. God magefølgelse Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 1. november 2011 Skrevet 1. november 2011 Naboforum? Noe jeg ikke har fått med meg her? Siter
Lars K. Rønes Skrevet 1. november 2011 Skrevet 1. november 2011 www.sim-nor.no uten bindestrek.. Grunnen til bindestreken er at her på forumet er sim nor blitt et fy-ord som blir endret til flightsim automatisk.. F.eks sim nor skrevet uten mellomrom som følger: simnor Du verden, har du sett.. Det blir nå ikke endret til flightsim lenger, men bare ******* Fortsatt ett fy-ord her tydeligvis... Siter
harry årrestad Skrevet 2. november 2011 Forfatter Skrevet 2. november 2011 Jeg har en server som heter europe@freeflight 2011 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.