Benjamin Hennes Skrevet 30. oktober 2011 Skrevet 30. oktober 2011 God dag alle sammen Hadde meg fire flotte turer for VNAS i går i -800 maskinen til NGX som var nylig oppdatert til SP1... Fikk noen screenshots eg ville dele med dere: Nærmer oss ILS`en på Kjevik. VOR/LOC Capture ENCN! På final RWY04. Fortsatte fra ENCN til Gardermoen. Final Gardermoen i ett nydelig kveldslys :blush: Lekte meg litt med settingsene på Final her... Autogen og scenery complexity på full = 35-40FPS med GEX, REX, UTX og gud vet ka :grin: Hopper til Vaernes... Fløy til Sola der i fra. Passerer over vestlandets hovedstad sin flyplass... Flesland! ILS Capture RWY18 ENZV På final RWY18. Har hatt en tur i dag også... Noen screens fra den og håper eg at dere overlever. Denne gikk videre fra Sola til Gardermoen. Turning DOGGI :grin: LN-NOE on Final Gardermoen! Ikkje så bra vær på ENGM i dag Takk for meg! [size:8pt]Legg gjerne igjen en liten comment![/size] Siter
Stian Rossland Skrevet 30. oktober 2011 Skrevet 30. oktober 2011 Herlige bilder Benjamin Føles som SP1 flyter (FPS) så mye bedre. De har gjort en fantastisk jobb med opptimaliseringen fra RTM. Siter
Benjamin Hennes Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Skrevet 30. oktober 2011 Tusen hjertelig takk for responsen, folkens! Når jeg først skriver så vil jeg også takke Andrew Thomsen og Hans Ramberg for det fantastiske Norge de to i lag har skapt med sitt arbeid! En fryd å fly i vårt eget land. Siter
Andrew Thomsen Skrevet 30. oktober 2011 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg setter pris på Kjevik bildene. Gir meg en push til å fullføre terminalen. Sikkert mange som lurer på hvorfor jeg ikke har laget den ennå, men det skyldes kun at den er påbygd og påbygd igjen og igjen, og ikke helt enkel å gjenskape. Kjevik terminalen blir mitt siste "sprell" på sørlandet...da jeg har tenkt å forflytte legemet tilbake til der jeg kom fra...Vestfold. Siter
Sivert Indergaard Skrevet 30. oktober 2011 Skrevet 30. oktober 2011 Fytti rakker'n for noen bilder! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.