Even Moe Egenes Skrevet 30. oktober 2011 Skrevet 30. oktober 2011 Liten vits å komme med noe nytt Call of Duty nå, Dice har vunnet krigen. BF3 har sine barnesykdommer, men med patcher og fremtidige expansions så tror jeg Dice kommer til å sitte på tronen lenge. Næh, forsatt veldig mange som er uhyre glad i run&gun. Og jeg hører forsatt "MW3 kommer til å bli så sykt mye bedre enn alt annet". Det sa de om Black Ops også, men de fleste jeg kjenner slutta å spille det, for det sugde så hardt.. Siter
Espen Rønning Skrevet 30. oktober 2011 Skrevet 30. oktober 2011 Liten vits å komme med noe nytt Call of Duty nå, Dice har vunnet krigen. BF3 har sine barnesykdommer, men med patcher og fremtidige expansions så tror jeg Dice kommer til å sitte på tronen lenge. Det er nok rom for begge. Selv spiller jeg begge, men blir nok mest COD for min del når det kommer. Siter
Espen Rønning Skrevet 30. oktober 2011 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg forsøkte å stille inn slik at jeg kunne styre jettflyene med saitek pro yoken min i spillet, men det fikk jeg ikke til :cry:. Noen som vet om det i heletatt går? Siter
Espen Rønning Skrevet 30. oktober 2011 Skrevet 30. oktober 2011 Næh, forsatt veldig mange som er uhyre glad i run&gun. Og jeg hører forsatt "MW3 kommer til å bli så sykt mye bedre enn alt annet". Det sa de om Black Ops også, men de fleste jeg kjenner slutta å spille det, for det sugde så hardt.. Siter
Even Moe Egenes Skrevet 30. oktober 2011 Skrevet 30. oktober 2011 Sorry, kjenner deg ikke. Så inkluderer deg ikke i statistikken min Siter
Aslak Iversen Skrevet 5. november 2011 Skrevet 5. november 2011 BF3 vs CoD Og det FØR MW3 har kommet ut! Bye, bye BF! Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 5. november 2011 Skrevet 5. november 2011 Rar sammenligning når bf3 har vært ute i en knappe uke....... Siter
Aslak Iversen Skrevet 5. november 2011 Skrevet 5. november 2011 Nok tid til at BF3 burde ha klatret til toppen, men det klarte de ikke. Siter
Marius Sparby Skrevet 5. november 2011 Skrevet 5. november 2011 Du glemmer en vesentlig ting, Aslak: BF har tradisjonelt sett IKKE vært et konsollspill. Det at DICE i det hele tatt ga ut konsollversjoner av BF3 er etter min mening relativt idiotisk, siden det vil tiltrekke det vi har begynt å kalle "CoD-folket". Det er de som overhodet ikke tenker taktikk, de tenker overhodet ikke på å støtte squad'en sin, og det tenker utelukkende på killcount og KDR'en sin. End of story. BF har opp igjennom alltid vært om å spille som et lag, å støtte hverandre igjennom ulike funksjoner i laget, og om taktikkene som man legger til grunn. Konsollfolket bringer inn Run & Gun-mentaliteten som er overveldende i CoD og andre konsollspill. Såklart, penga rår, og DICE har tjent mye spenn på å gi ut konsollversjoner av BF3. Idiotisk eller ikke, that's the bottom line. Siter
Per-kristian Jensen Skrevet 5. november 2011 Skrevet 5. november 2011 Og sammenligning på PC takk? BF3 er garantert større en CoD på PC. Helt enig med Marius. Forøvrig blir det helt tafatt å si at fordi CoD har flere spillere på Xbox enn BF3 så et CoD best. Det er helt på jordet! Siter
Aslak Iversen Skrevet 5. november 2011 Skrevet 5. november 2011 CoD er best! BF3 er stort set den samme gamle plattformen som før, litt bedre grafikk og man hopper over hindringer på en kul måte. Gjeeesp! :grin: Siter
Morten Nelson Skrevet 5. november 2011 Skrevet 5. november 2011 Cod er en latterlig re-utgivelse som bare har gått nedover for hvert år etter at Modern Warfare starta. Du vet det, jeg vet det. Alle vet det. Battlefield tilfører hvertfall litt taktisk spilling, noe som er mye mer givede enn hodeløs skyting i deathmatch. Siter
Marius Sparby Skrevet 5. november 2011 Skrevet 5. november 2011 Den store forskjellen mellom CoD og BF3 er tatt på totalt feil grunnlag. CoD er et VELDIG godt Singleplayer-spill som har en multiplayer-del, hvorenn BF har alltid vært et VELDIG bra Multiplayerspill, men som nå har fått en singleplayer-del i tillegg. Det virker som om få tenker på dette. Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 5. november 2011 Skrevet 5. november 2011 CoD er best! BF3 er stort set den samme gamle plattformen som før, litt bedre grafikk og man hopper over hindringer på en kul måte. Gjeeesp! Åja... Og forskjellen på BO og MW2 eeer? Siter
Pasi Jorgensen Skrevet 5. november 2011 Skrevet 5. november 2011 Ikke vet jeg, men nå er hackerene inne i BF3 med full force, på tide og avinstallere for min del Siter
Marius Sparby Skrevet 5. november 2011 Skrevet 5. november 2011 Og der har du grunnen til at jeg kun spiller på servere hvor jeg kjenner admins, Pasi. Som f.eks. Battlefield.no-serverne. Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 6. november 2011 Skrevet 6. november 2011 Er ikke helt enig i at CoD har en veldig god singleplayer-del, de første CoD-spillene var ikke så verst, men nå syns jeg det bare blir mer og mer generisk for hvert spill i serien. Men sånn er det vel når man skal gi ut ett spill i året... Siter
Even Moe Egenes Skrevet 6. november 2011 Skrevet 6. november 2011 CoD er best! Beklager, men jeg må rette på det. Det skal være; Jeg syns CoD er best! Forøvrig så blir det bra nå som MW3 kommer, da slipper jeg at CoD-folket ødelegger spillet for oss som vil spille skikkelig. Siter
Andrew Thomsen Skrevet 6. november 2011 Skrevet 6. november 2011 Jeg gir blaffen i alle meningene, og liker CoD godt jeg. Men for tiden spiller jeg Heretic; denna gutten er ikke mye bortskjemt :grin: Siter
KJ Skrevet 9. november 2011 Skrevet 9. november 2011 Etter 2 dager med MW3 så kan jeg bekrefte at dvd KAN brukes som frisbee. Ligger 2 dvd nede på grønnsakstorvet i Tønsberg. Og jeg har alltid likt CoD siden første spill. Detta var rett og slett flaut å spille. Kommer vel Assasin Creed Revelation snart og, så da er det noe å se fram imot. Men jeg har jo BF3. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.