Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Liten vits å komme med noe nytt Call of Duty nå, Dice har vunnet krigen. BF3 har sine barnesykdommer, men med patcher og fremtidige expansions så tror jeg Dice kommer til å sitte på tronen lenge.

Næh, forsatt veldig mange som er uhyre glad i run&gun. Og jeg hører forsatt "MW3 kommer til å bli så sykt mye bedre enn alt annet". Det sa de om Black Ops også, men de fleste jeg kjenner slutta å spille det, for det sugde så hardt..

Skrevet
Liten vits å komme med noe nytt Call of Duty nå, Dice har vunnet krigen. BF3 har sine barnesykdommer, men med patcher og fremtidige expansions så tror jeg Dice kommer til å sitte på tronen lenge.

Det er nok rom for begge. Selv spiller jeg begge, men blir nok mest COD for min del når det kommer.

Skrevet
Næh, forsatt veldig mange som er uhyre glad i run&gun. Og jeg hører forsatt "MW3 kommer til å bli så sykt mye bedre enn alt annet". Det sa de om Black Ops også, men de fleste jeg kjenner slutta å spille det, for det sugde så hardt..

6295759155_db91eee9f6_z.jpg;)

Skrevet

Du glemmer en vesentlig ting, Aslak: BF har tradisjonelt sett IKKE vært et konsollspill. Det at DICE i det hele tatt ga ut konsollversjoner av BF3 er etter min mening relativt idiotisk, siden det vil tiltrekke det vi har begynt å kalle "CoD-folket". Det er de som overhodet ikke tenker taktikk, de tenker overhodet ikke på å støtte squad'en sin, og det tenker utelukkende på killcount og KDR'en sin. End of story.

BF har opp igjennom alltid vært om å spille som et lag, å støtte hverandre igjennom ulike funksjoner i laget, og om taktikkene som man legger til grunn. Konsollfolket bringer inn Run & Gun-mentaliteten som er overveldende i CoD og andre konsollspill.

Såklart, penga rår, og DICE har tjent mye spenn på å gi ut konsollversjoner av BF3. Idiotisk eller ikke, that's the bottom line.

Skrevet

Cod er en latterlig re-utgivelse som bare har gått nedover for hvert år etter at Modern Warfare starta. Du vet det, jeg vet det. Alle vet det. Battlefield tilfører hvertfall litt taktisk spilling, noe som er mye mer givede enn hodeløs skyting i deathmatch.

Skrevet

Den store forskjellen mellom CoD og BF3 er tatt på totalt feil grunnlag. CoD er et VELDIG godt Singleplayer-spill som har en multiplayer-del, hvorenn BF har alltid vært et VELDIG bra Multiplayerspill, men som nå har fått en singleplayer-del i tillegg. Det virker som om få tenker på dette.

Skrevet

Etter 2 dager med MW3 så kan jeg bekrefte at dvd KAN brukes som frisbee. Ligger 2 dvd nede på grønnsakstorvet i Tønsberg. Og jeg har alltid likt CoD siden første spill. Detta var rett og slett flaut å spille. Kommer vel Assasin Creed Revelation snart og, så da er det noe å se fram imot. Men jeg har jo BF3. :)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...