Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Fikk Battlefield 3 Limited Edition i posten i dag, og var så fornøgd.

Men når jeg skal gå innpå multiplayeren, får jeg opp en melding om noe online pass.

Leter i hele coveret, men finner ikke noe "online pass".

Har gold membership på Xbox'n.

Hva må jeg gjøre?

PS. Vet ditta ikke har noe med FLY å gjøre, men jeg gjør ett forsøk her i snackbaren :)

Skrevet

Får ikke til å starte spillet på pc... Installerte alt, åpner Battlelog, klikker på Campaign så står det initializing å sånn holder det på i evigheter uten at det starter.... Ser at prossesen BF3 kjører så pcen tror det kjører........ Aner ikke hva problemet er, hjeeelp!

Skrevet

Scullcatchers server er oppe, men er noen tekniske problemer hos EA med Punkbuster.

Serveren heter Scullcatchers - Mix :)

Legg meg til i Battlelog, PerJen

Note:

Til informasjon så har vi for tiden tekniske problemer på vår server, så dersom det står at du har blitt kicket av en administator så er det ikke fordi at vi har kicket deg, men fordi at Punkbuster er litt tøven.

Skrevet

Jeg får ikke startet spillet.. det står jeg ikke har aktivert enda jeg har gjort det! Så står det at jeg spiller spillet, men det startet aldri. Trykker avslutt igjennom Ctrl + Alt + Delete.

Så skjer det samme igjen :mad: Har aktivert spillet med koden jeg fikk.. ergelig!

Skrevet

EA sliter litt med aktiverings serverene.

Til info så må du for å spille på Scullcatchers server kjøre Punkbuster Update manuelt.

En meget morsom ting vi har fått til på serveren er at man får alle unlocks! (Kun på vår server da, og du får strengt tatt ikke våpnene, men du får bruke de :) )

Skrevet
Dagens!

Enig!

Det beste er faktisk, at alle uttaler seg om MW3 uten å ha prøvd det, men av erfaring kommer jeg ikke til å gå på MW fellen igjen. Mer crappy multiplayer gameplay skal du lete lenge etter. Det er optimalt for 14-16 åringer som elsker å bare springe random rundt å ha 300 APM for å treffe mest mulig samtidig, men for ett skikkelig multiplayer spill, med ordentlige taktikker, og skikkelig hardware er BF3 WAY beyond noe Modern Warfare serien noensinne har produsert. (Og med IW og Treyarch sakene som var etter CoD: BO, vel, jeg er VELDIG skeptisk, og kommer ikke til å kjøpe det ihvertfall).

MEN! Til litt nyttig posting! Dersom du har problemer på MP med at du blir "Kicked by an administrator" - Oppdater Punkbusteren din med denne: http://www.evenbalance.com/index.php?page=pbsetup.php

Da skal det fungere etter du har kjørt den, jeg har ihvertfall ikke hatt noen problemer etter det! :)

Skrevet
Det er optimalt for 14-16 åringer som elsker å bare springe random rundt å ha 300 APM for å treffe mest mulig samtidig

Funny, jeg har omtrent det samme inntrykket av BF3. Personlig har jeg alltid syntes at COD ser bedre ut enn BF, det har noe med BF er mere "grumsete" på en måte.

Ja takk, begge deler, men jeg respekterer at dere religiøse har en annen innstilling.

Forøvrig, jeg blir enda kicked randomly by administrator etter å ha oppdatert PB.

Skrevet

Kommer til å skippe denne. MP delen i disse typen spill intresserer meg ikke i det hele tatt, og det jeg så av SP replayability av lets plays var fullstendig fraværende.

Liker best realisme orientert mil sim, som Arma2/OA, hvor man faktisk føler seg som en soldat (på godt OG vondt) og at det ikke konstant dreier seg om skyting og score.

Men det passer kanskje bedre til realisme fanatikere eller spillere som er godt voksne som ikke har nubbesjangs mot jyplinger lenger :P Ingen andre Arma fans her altså? :)

Skrevet
Elkjøp skal sende ett online pass til meg, men dei seier at det skal komme innen 1 mnd.

Her har jeg gledet meg i 1 år på å få spille det, og så må jeg vente 1 mnd til, samtidig som alle andre kan spille det

Kjøp det på origin da vel? Eller en annen fysisk butikk? Så krever du pengene tilbake av Elkjøp.

Men det passer kanskje bedre til realisme fanatikere eller spillere som er godt voksne som ikke har nubbesjangs mot jyplinger lenger :P Ingen andre Arma fans her altså?

Merkelig utsagn, alle i min klan spiller begge deler. Selv liker jeg Arma i stor grad. Men, det er så mye BF3 slår Arma i. Grafikk, fysikk, hitbox, Destruction, etc.....

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...