Magnus Vie Pettersen Skrevet 26. oktober 2011 Skrevet 26. oktober 2011 Hei. Fikk Battlefield 3 Limited Edition i posten i dag, og var så fornøgd. Men når jeg skal gå innpå multiplayeren, får jeg opp en melding om noe online pass. Leter i hele coveret, men finner ikke noe "online pass". Har gold membership på Xbox'n. Hva må jeg gjøre? PS. Vet ditta ikke har noe med FLY å gjøre, men jeg gjør ett forsøk her i snackbaren Siter
Anders Løberg Skrevet 26. oktober 2011 Skrevet 26. oktober 2011 Hvor har du bestillt fra ? Vet at Elkjøp har gjort en stormiss med å bestille for få av Limited Edition utgaven så mange har fått den vanlige versjonen... Siter
Magnus Vie Pettersen Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter Skrevet 26. oktober 2011 Bestilte i fra Elkjøp Siter
Morten Nelson Skrevet 26. oktober 2011 Skrevet 26. oktober 2011 Ligger mest sansynlig et ark inni covret som har en kode på seg. På PC-utgaven sto koden på en slags hvit liten bok. Siter
Magnus Vie Pettersen Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter Skrevet 26. oktober 2011 Låg tre ark inni i den, men ikke noe slags kode å finne. Arggh Siter
Trond Stendal Skrevet 26. oktober 2011 Skrevet 26. oktober 2011 Hei på deg du får vente til kl 01 da kan du begynne og spille for da slipper dem spillet på serverne:) ____________________ en norsk pilot i sverige beechcraft c90b Siter
Mathias Næss Skrevet 26. oktober 2011 Skrevet 26. oktober 2011 Sitter og spiller nå jeg, på pc. Har man fått spillet eller kjøpt digitalt så er det bare å bruke proxy/VPN til USA for og lure date check i Origin. Etter det er det back to normal og bare til å starte opp. Siter
Per-kristian Jensen Skrevet 26. oktober 2011 Skrevet 26. oktober 2011 Spiller selv også. Til informasjon vil Scullcatchers klanen (Ledet av undertegnende og Karl Mathias) ha en server oppe å gå så snart Multigamer er klar. Vil komme med informasjon her når den er oppe så kan vi jo samles alle sammen! Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 26. oktober 2011 Skrevet 26. oktober 2011 Spilt siden i går morges! Mest på TV2 sine Siter
Oddvar Johan Martinsen Skrevet 26. oktober 2011 Skrevet 26. oktober 2011 hei Flott og høre. Får min i morgen;).. Så da blir det nok en del bf3 utover torsdag/fredag/lørdag/søndag er jeg redd:P Oddvar Siter
Magnus Vie Pettersen Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter Skrevet 26. oktober 2011 trond så du mener at jeg ikke trenger Online pass etter kl. 01.00? Siter
Magnus Vie Pettersen Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter Skrevet 27. oktober 2011 Får vell ta å kjøpe noen microsoft points Siter
Anders Løberg Skrevet 27. oktober 2011 Skrevet 27. oktober 2011 Får ikke til å starte spillet på pc... Installerte alt, åpner Battlelog, klikker på Campaign så står det initializing å sånn holder det på i evigheter uten at det starter.... Ser at prossesen BF3 kjører så pcen tror det kjører........ Aner ikke hva problemet er, hjeeelp! Siter
Per-kristian Jensen Skrevet 27. oktober 2011 Skrevet 27. oktober 2011 Scullcatchers server er oppe, men er noen tekniske problemer hos EA med Punkbuster. Serveren heter Scullcatchers - Mix Legg meg til i Battlelog, PerJen Note: Til informasjon så har vi for tiden tekniske problemer på vår server, så dersom det står at du har blitt kicket av en administator så er det ikke fordi at vi har kicket deg, men fordi at Punkbuster er litt tøven. Siter
Simen Elvestad Skrevet 27. oktober 2011 Skrevet 27. oktober 2011 Jeg får ikke startet spillet.. det står jeg ikke har aktivert enda jeg har gjort det! Så står det at jeg spiller spillet, men det startet aldri. Trykker avslutt igjennom Ctrl + Alt + Delete. Så skjer det samme igjen :mad: Har aktivert spillet med koden jeg fikk.. ergelig! Siter
Per-kristian Jensen Skrevet 27. oktober 2011 Skrevet 27. oktober 2011 EA sliter litt med aktiverings serverene. Til info så må du for å spille på Scullcatchers server kjøre Punkbuster Update manuelt. En meget morsom ting vi har fått til på serveren er at man får alle unlocks! (Kun på vår server da, og du får strengt tatt ikke våpnene, men du får bruke de ) Siter
Aslak Iversen Skrevet 27. oktober 2011 Skrevet 27. oktober 2011 Det er en tydeligvis en fordel med FSX hobbyen. Alt i Ultra og BF3 går som hakka møkk takket være en PC som er FSX "kompatibel". Jeg tror MW3 blir bedre enn BF3. Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 27. oktober 2011 Skrevet 27. oktober 2011 Jeg tror MW3 blir bedre enn BF3. Dagens! Siter
Anders Løberg Skrevet 27. oktober 2011 Skrevet 27. oktober 2011 Har akkurat laget en gameplay video av det første missionet, sjekk det ut: vurderer å spille inn alle missions'a Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 27. oktober 2011 Skrevet 27. oktober 2011 Dagens! Enig! Det beste er faktisk, at alle uttaler seg om MW3 uten å ha prøvd det, men av erfaring kommer jeg ikke til å gå på MW fellen igjen. Mer crappy multiplayer gameplay skal du lete lenge etter. Det er optimalt for 14-16 åringer som elsker å bare springe random rundt å ha 300 APM for å treffe mest mulig samtidig, men for ett skikkelig multiplayer spill, med ordentlige taktikker, og skikkelig hardware er BF3 WAY beyond noe Modern Warfare serien noensinne har produsert. (Og med IW og Treyarch sakene som var etter CoD: BO, vel, jeg er VELDIG skeptisk, og kommer ikke til å kjøpe det ihvertfall). MEN! Til litt nyttig posting! Dersom du har problemer på MP med at du blir "Kicked by an administrator" - Oppdater Punkbusteren din med denne: http://www.evenbalance.com/index.php?page=pbsetup.php Da skal det fungere etter du har kjørt den, jeg har ihvertfall ikke hatt noen problemer etter det! Siter
Frode Skibrek Skrevet 27. oktober 2011 Skrevet 27. oktober 2011 Har heller ikke hatt flere problemer etter den updaten som karl mathias viser til . Anbefales Siter
Aslak Iversen Skrevet 28. oktober 2011 Skrevet 28. oktober 2011 Det er optimalt for 14-16 åringer som elsker å bare springe random rundt å ha 300 APM for å treffe mest mulig samtidig Funny, jeg har omtrent det samme inntrykket av BF3. Personlig har jeg alltid syntes at COD ser bedre ut enn BF, det har noe med BF er mere "grumsete" på en måte. Ja takk, begge deler, men jeg respekterer at dere religiøse har en annen innstilling. Forøvrig, jeg blir enda kicked randomly by administrator etter å ha oppdatert PB. Siter
Morten Nelson Skrevet 28. oktober 2011 Skrevet 28. oktober 2011 Å oppdatere PB hjalp veldig lite for meg. Eneste måten jeg får spilt på er å velge servere som kjører uten, selvom det betyr at jeg ikke får spille med folk jeg kjenner. Siter
Magnus Vie Pettersen Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter Skrevet 28. oktober 2011 Elkjøp skal sende ett online pass til meg, men dei seier at det skal komme innen 1 mnd. Her har jeg gledet meg i 1 år på å få spille det, og så må jeg vente 1 mnd til, samtidig som alle andre kan spille det :cry: Siter
Karl R Pettersen Skrevet 29. oktober 2011 Skrevet 29. oktober 2011 Kommer til å skippe denne. MP delen i disse typen spill intresserer meg ikke i det hele tatt, og det jeg så av SP replayability av lets plays var fullstendig fraværende. Liker best realisme orientert mil sim, som Arma2/OA, hvor man faktisk føler seg som en soldat (på godt OG vondt) og at det ikke konstant dreier seg om skyting og score. Men det passer kanskje bedre til realisme fanatikere eller spillere som er godt voksne som ikke har nubbesjangs mot jyplinger lenger Ingen andre Arma fans her altså? Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 29. oktober 2011 Skrevet 29. oktober 2011 Elkjøp skal sende ett online pass til meg, men dei seier at det skal komme innen 1 mnd. Her har jeg gledet meg i 1 år på å få spille det, og så må jeg vente 1 mnd til, samtidig som alle andre kan spille det Kjøp det på origin da vel? Eller en annen fysisk butikk? Så krever du pengene tilbake av Elkjøp. Men det passer kanskje bedre til realisme fanatikere eller spillere som er godt voksne som ikke har nubbesjangs mot jyplinger lenger Ingen andre Arma fans her altså? Merkelig utsagn, alle i min klan spiller begge deler. Selv liker jeg Arma i stor grad. Men, det er så mye BF3 slår Arma i. Grafikk, fysikk, hitbox, Destruction, etc..... Siter
Espen Rønning Skrevet 29. oktober 2011 Skrevet 29. oktober 2011 Benytter sjangesn til å reklamere for Battlefield serveren min. Er plass til 32 spillere, men det er nesten ingen som spiller på den. Så hvis noen har inne har lyst til å spille, så bare join. Du kan får reserved spot om du ønsker også. (Noe som kanskje ikke nødvendig akkurat nå ) Siter
Per-kristian Jensen Skrevet 29. oktober 2011 Skrevet 29. oktober 2011 Bra at man får flere Norske servere. Espen, joda reserved slots er nok veldig nødvendig. Klanen min sin server Scullcatchers - Mix er nesten hele tiden full. Etter 7 minutt oppe var det 24 av 24 spillere på! Hehe. Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 29. oktober 2011 Skrevet 29. oktober 2011 Liten vits å komme med noe nytt Call of Duty nå, Dice har vunnet krigen. BF3 har sine barnesykdommer, men med patcher og fremtidige expansions så tror jeg Dice kommer til å sitte på tronen lenge. Siter
Anders Løberg Skrevet 30. oktober 2011 Skrevet 30. oktober 2011 Sjekk ut BF3 channelen min: www.youtube.com/user/andyquez Kommer ny recon montage i løpet av natta/i morgen stay tuned å subscribe, det hjelper ! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.