Skrevet 19. oktober 2011 13 år Hei, syntes den recorderen i fsx er elendig. Noen her som har prøvd FS Recorder og har noe og si angående denne? Anbefales den? Og virker feks spoilere og slike ting som ikke virker i replay med fsx recorderen? Litt skeptisk da den er gratis, men denne er kansje bra og burde prøves?
Skrevet 19. oktober 2011 13 år Kan absolutt anbefale den! Spoilers, flaps osv blir med ja, du bestemmer selv i settings hvor mange parametre den skal recorde
Skrevet 19. oktober 2011 13 år Forfatter flott, får kansje prøve ut denne da, for den i fsx er jo helt på trynet Er der andre som anbefales, payware kansje?
Skrevet 19. oktober 2011 13 år Bandicam Det har eg brukt i mine YouTube videoer. Du finner de på min Channel: Beninho96
Skrevet 20. oktober 2011 13 år Hvorfor så skeptisk til noe som er gratis? Liker du det ikke er det jo bare å slette det igjen no harm done.. Ellers syns jeg fs recorder er en av de bedre add onene til fs, bare synd at den ikke fungerer med helikoptere.
Skrevet 21. oktober 2011 13 år Forfatter helt sant det du sier fredrik, det kan selvfølgelig være kjempebra for det, og det er den jo når jeg snakker med folk, så går for den christian
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.