Benjamin Hennes Skrevet 16. oktober 2011 Skrevet 16. oktober 2011 Hei Hadde en helt fantastisk tur no nettopp fra Tromsø til Bodø for VNAS (VirtualNorwegian)... Vil gjerne dele ett par shots fra Appr./Landing i Bodø (Runway 07). Her er de ihvertfall! Bodø ligger rett her borte bak skyene Nydelig solnedgang i dag. NAX156 is fully established on the ILS RWY07. Digger wingviewet på NGX`en! Det var en helsikes sidevind under landing som bildet viser :grin: Var så mye konsing under final at det måtte bli ett bilde etter endt flight. Noen favoritt her eller? Takk for meg! PS! Disse er litt brede så det kan være lurt å ZOOME inn littegranne for å får bedre kvalitet Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 16. oktober 2011 Skrevet 16. oktober 2011 Nest siste var priceless! Bra jobbet! Siter
Gjest Ådne Skaar Skrevet 16. oktober 2011 Skrevet 16. oktober 2011 Fytti katta for noen bilder! Noen av bildene ble litt mørke på min skjerm, men nr. 3 er min favoritt Siter
Tore Buvik Skrevet 16. oktober 2011 Skrevet 16. oktober 2011 Bildene var virkelig en fryd for øyet. Synes det siste var spesielt storslagent Siter
bjørn seiersten Skrevet 16. oktober 2011 Skrevet 16. oktober 2011 Synes alle bildene er flotte! Siter
Even Rognlien Skrevet 16. oktober 2011 Skrevet 16. oktober 2011 Nydelige bilder Benjamin, må si jeg også likte det nest siste best! Siter
Benjamin Hennes Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter Skrevet 17. oktober 2011 Tusen takk for responsen alle sammen! En ting eg opplevde i går under flighten var at skjermene mine i VC ikke var noe spesielt uklart på avstand... Sjekket litt i settingsene mine etter flighten og da merket eg at eg ikke hadde huka av for "High Resolution 3D Cockpit"... Dette merket eg utrolig mye på skjermene i 747`en til PMDG, men det var nesten ikke synlig i NGX`en.. Bare ett lite tips til dere som sliter med hakkete linjer i VC på NGX`en Siter
Simen Elvestad Skrevet 17. oktober 2011 Skrevet 17. oktober 2011 Er ikke en Norwegian patriot, men det var flotte bilder, Benjamin! Du var iallefall i den rette byen! :grin: Siter
Benjamin Hennes Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter Skrevet 19. oktober 2011 Takk for det, Folkens! Det har blitt ett par turer til Bodø i det siste, Simen! Nydelig innflygning til 07. Må bare spørre deg, Thomas: Er det noen mulighet for at du kan sende de NAX paintene som du har laget til meg siden det begynner å bli ganske mange flighter som er registrert som -DYC,-NOL og -NOE hos VNAS Mail er ihvertfall Knaldus@hotmail.com viss du vil sende de Siter
Anders Løberg Skrevet 21. oktober 2011 Skrevet 21. oktober 2011 Konge bilder! Nr. 4 var klart min favoritt! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.