Skrevet 12. oktober 2011 13 år Har ikke ord..... Du får utrolige flotte screenshots. Begynte å lure he he
Skrevet 12. oktober 2011 13 år Ja forståelsen rundt DOF gjør underverker på slike bilder!! pssst..noen som kan stjele cfg-fila hans???
Skrevet 12. oktober 2011 13 år Dette er så likt virkeligheten som jeg noen gang har sett fra en sim!! FSX eller ei.. dette tar kaka!!
Skrevet 12. oktober 2011 13 år Feil forum.. Bildeforumet skal vel disse i? Fantastiske bilder! Like happy hver jeg gang jeg ser dine screenshots, Paulo!
Skrevet 12. oktober 2011 13 år Forfatter Tusen takk folkens! pssst..noen som kan stjele cfg-fila hans? Det er ikke noe spesielt magisk med min fs9.cfg-fil. Dette var en arrangert photoshoot med 747en. Dere hadde blitt skuffet om dere så originalene :whistle: Det som gjør at bildene er bra er: - Photoshop-ferdigheter - Veldig god paint - Gode lysforhold - 8X Antialiasing
Skrevet 12. oktober 2011 13 år Dævven steike! Lett å bli lurt her ja! Utrolig flotter bilder du deler her Paulo! Håper vi får se mye mer fra deg fremover!
Skrevet 12. oktober 2011 13 år Jeg trodde de var ekte helt frem til jeg så noen av kommentarene som hintet om noe annet Kjempebra redigert fra din side, Paulo!
Skrevet 12. oktober 2011 13 år Forfatter Jeg takker så mye! Kanskje jeg skal fortsette med litt screens fremover :confused:
Skrevet 12. oktober 2011 13 år Helt nydelige Bilder, Paulo! Hadde vært gøy å sett ett av bildene helt uredigert også for å se om du har god grafikk ingame også
Skrevet 12. oktober 2011 13 år Kanskje jeg skal fortsette med litt screens fremover Nei, ikke litt, mange!
Skrevet 12. oktober 2011 13 år Forfatter Gjorde som du skrev jeg Benjamin =) Det er vel også interessant for folk å se hva man kan oppnå med Photoshop:
Skrevet 13. oktober 2011 13 år Hei Du er rå, rett og slett rå!!! Hvordan F får du dette til egentlig.. Oddvar
Skrevet 14. oktober 2011 13 år Kan ikke du legge ut ett orginal-bilde? Jeg har selv jobbet i photoshop noen år, så jeg "burde" klare å se hva du gjør ) Evt, kan jeg gjerne få se PS-fila også Ja, jeg er misunnelig og vil gjerne lage like bilder! )
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.