Steve Strøm Skrevet 11. oktober 2011 Skrevet 11. oktober 2011 ..mitt comeback i multiplayer-flyging. Har bestillt nett nå, men har litt spm rundt dette: Er det noen her som bruker canal digial bredbåndsnett? Jeg har bestilt "ultra" pakken, og lurer derfor på om noen har dette, og om det er problemer med tanke på rutere..osv...Jeg tror de som har nextgentel må inn i ruteren om legge om noe??..litt usikker her..Gjelder dette også Canal Digital? Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 11. oktober 2011 Premium Medlem Skrevet 11. oktober 2011 Jeg bruker Canal Digital, og er koblet til sammen med mange andre, og har aldri hatt problemer med forbindelsen under MP-flyvning . Du trenger ikke tenke på ruteren, så lenge du har nettforbindelse kobler du deg på gjennom FSX ( eller hva du bruker av sim ). Siter
Steve Strøm Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter Skrevet 11. oktober 2011 Ok, Ernst..Da kan jeg roe nerver for akkurat det. Glimrende! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.