Pasi Jorgensen Skrevet 10. oktober 2011 Skrevet 10. oktober 2011 Da er sesongens første MP tur med TKOH klar for lift off. Alle som har tilgang til beta'n er velkommen, planen er å fly rundt omkring i Seattle området på litt sightseeing, men det finnes andre 'utfordringer' også he he Fra kl 18:00 og utover? Siter
Andre Gjerholm Skrevet 10. oktober 2011 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg kan ikke delta, men kan jeg spørre om hva Take on Helicopters er? Googlet uten noe fornuftig svar... Siter
Andre Gjerholm Skrevet 10. oktober 2011 Skrevet 10. oktober 2011 Ble det en bra tur? Er TKOH bra simulert? Skal innstallere FSX i løpet av de nærmeste dagene. Kanskje TKOH og Falcon BMC også. Mye som frister Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 11. oktober 2011 Premium Medlem Skrevet 11. oktober 2011 Da er sesongens første MP tur med TKOH klar for lift off. ..... din luring, du må annonsere heliturene der MP-miljøet er mest aktiv . I går var det full fart borte hos CimNor, og det var sikkert mange som kunne tenke seg en tur i TKOH :whistle: . Siter
Pasi Jorgensen Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter Skrevet 11. oktober 2011 He he he, luring, jeg er nå her som vanlig vettu, blir mer TKOH'ing iløpet av kvelden, bare møt opp på TS Siter
Tommy Bernes Skrevet 11. oktober 2011 Skrevet 11. oktober 2011 Er det mulig å spørre hvordan man får fatt på TKOH? Kunne vert artig å prøvd Siter
Pasi Jorgensen Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter Skrevet 11. oktober 2011 Foreløpig så er det bare de som har forhåndsbestillt TKOH som får tilgang til beta'n. Muligens det ennå går an å kjøpe aksjer (m/tilg. til beta'n) i dette meget underholdende lille programmet. Offisiell dato på release var vel 27 oktober, men jeg vet ikke hvordan det er med evt. demoer når den blir sluppet i og med at bare fotosceneriet i bakgrunn alene utgjør 8 GB . Siter
Pasi Jorgensen Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter Skrevet 12. oktober 2011 Og nå ser det ut som at simmarket også selger TKOH, inkl tilgang til beta'n http://secure.simmarket.com/take-on-helicopters.phtml Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.