Skrevet 7. oktober 2011 13 år Forfatter Takk for fine tilbakemeldinger! Bare å besøke channelen min for flere videoer http://www.youtube.com/user/siggdude
Skrevet 8. oktober 2011 13 år Fin filmsnutt der! Men syns du ikke "Crazy landing" er å dra det litt langt? Har sikkert kilt litt i magen for noen, kanskje var det bitte litt ukoordinert "decrab", eller rett og slett bare vindkast, jeg vet ikke, men syns ikke det så ut som galskap.
Skrevet 8. oktober 2011 13 år Å kalle dette crazy er sterkt overdrevet og det var neppe like før go-around. Ellers var jo kvaliteten på selve videoen fin.
Skrevet 8. oktober 2011 13 år Dette var jo ei fin og kontrolert landing.Litt vind takler vi alle..Eller?
Skrevet 10. oktober 2011 13 år Om dere legger merke til vindpølsa, så har dem en sidevindskomponent å forholde seg til, og da er det mye verre å holde flyet stødig på vei ned. Jeg har tilbrakt noen hundre timer rundt OSL de siste 4 årene, og 9 av 10 lander faktisk med det ene hovedhjulsettet før det andre. Så jeg vil kalle dette en helt normal sidevindslanding.
Skrevet 10. oktober 2011 13 år Riktig sidevindsteknikk er å lande på det ene hovedhjulsettet, så det neste og tilslutt nesehjulet. Hvilket hjul man lander først på avhenger av hvilken side vinden kommer fra.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.