John-Steinar Berntsen Skrevet 6. oktober 2011 Skrevet 6. oktober 2011 Hei Er det noen her som er medlem i Bergen aero klubb? Jeg har vært medlem der siden mai og har aldri hatt tid til å besøke klubben. Er det noen som kunne tenkt seg å vise meg litt rundt der. Jeg skal der den 11 november men kunne tenkt meg å gå en dag før så jeg kan finne veien og gjerne få sett på om papirene mine er riktig utfylt? Siter
John-Steinar Berntsen Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter Skrevet 7. oktober 2011 Ingen fra Bergen Aero Klubb her altså?? Siter
Jan Tore Elvheim Skrevet 8. oktober 2011 Skrevet 8. oktober 2011 Burde da ikke vere så vanskelig: Telefonliste Siter
John-Steinar Berntsen Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter Skrevet 8. oktober 2011 Tenkte kansje det var noen her som var medlem he he mn mn skal opp der 10 nov vist det er tidlig åpent der Siter
Jan Tore Elvheim Skrevet 8. oktober 2011 Skrevet 8. oktober 2011 Gunnar Van Der Meeren var den eneste jeg kjente igjen på lista, kan jo prøve en pm til han. Siter
Erlend Moen Skrevet 10. oktober 2011 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg er medlem i BAK - men er ikke så ofte på Flesland da jeg bor et stykke unna. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.