Hans-Kåre Dalvik Skrevet 3. oktober 2011 Skrevet 3. oktober 2011 Vet det litt tidligere fantes en radiostack med radio, nav, transp., etc i et og samme "tårn". Er det noen som vet hva dette kan hete event. noen som har å selge? Send PM. Siter
Premium Medlem Stein Aasheim Skrevet 3. oktober 2011 Premium Medlem Skrevet 3. oktober 2011 Kan kjøpes i shopen til Dag Siter
Fred Solli Skrevet 4. oktober 2011 Skrevet 4. oktober 2011 Kanskje denne du ser etter: http://simkits.com/product.php?prodid=231 Siter
Ole jonny.Snarheim. Skrevet 4. oktober 2011 Skrevet 4. oktober 2011 Denne er fortsatt til salgs Siter
Hans-Kåre Dalvik Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Skrevet 4. oktober 2011 Vel. Den jeg er ute etter ligner mye på den på linken over, men har vært borti at det har vært laget en langt rimeligere utgave? Ikke fullt så avansert kanksje, men den hadde flere muligheter enn saitek sitt radiopanel. Husker også at den var oppbygd på samme måte som på den linken, men var kanskje ikke helt så høy. Siter
Hans-Kåre Dalvik Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Skrevet 5. oktober 2011 Hehe. Nei jeg tror ikke det er noen av de overnevnte. Isåfall er det den fra simkits som ligner mest. Men TROR den jeg mener er en del billigere enn begge 2. Men det ser ut som at jeg kan nøye meg med Saitek Radio panel, switch panel og multipanel! Om noen har grisebillig så hyl ut. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.