Sandro Stanojevic Skrevet 30. september 2011 Skrevet 30. september 2011 Tenke å lage en tråd der vi kan skrive opp favorittalbum som dere liker Kan begynne å neven noen album jeg liker. Nummer 1 er selvfølgelig Dark Side of The Moon av Pink Floyd !! Så kommer Wish You Where Here, The Wall, Animals, The Division Bell, Meddle og Atom Heart Mother. Alle disse er av Pink Floyd Siter
Kristoffer Rivedal Skrevet 30. september 2011 Skrevet 30. september 2011 White Album av Beatles American ldiot av Green Day. Ellers er det vel ikke noen hele album jeg kan si jeg 100% liker alt av. Siter
Gjest Erik Olsen Bru Skrevet 1. oktober 2011 Skrevet 1. oktober 2011 Violeta Violeta Vol.1 av Kaizers. Siter
Anders Løberg Skrevet 1. oktober 2011 Skrevet 1. oktober 2011 Siden jeg har vært stor-fan av Eminem siden jeg var 6, må mitt favorittalbum bli Curtain Call av Eminem. Nr 2 er også av Eminem: The Eminem Show Siter
Tore Buvik Skrevet 1. oktober 2011 Skrevet 1. oktober 2011 Roger Waters - Amused to death :cool: Siter
Gjest Ådne Skaar Skrevet 1. oktober 2011 Skrevet 1. oktober 2011 Må vel nesten bli Ride The Lightning - Metallica Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.