Skrevet 30. september 2011 13 år Hei, da har jeg kjørt igang mp serveren igjen. IP finner du på www.flightsimlan.com og det er nytt passord som du får ved og sende meg en pm eller på teamspeak.
Skrevet 30. september 2011 13 år Moderatorer Det er bra Geir :grin: Er på Ts det meste av dagen etter 1200 så de som ønsker tilgang kan bare dukke innom så ordner vi det
Skrevet 30. september 2011 13 år Det høres bra ut. Det blir vel noen turer med store fly også, håper jeg
Skrevet 30. september 2011 13 år Moderatorer Hei Erik Regner med at vi som vanlig holder oss i "BUSHEN" Low and Slow på Søndager fra ca:1900 og kanskje som vi hadde det "Store fugler" på onsdager Men det er vel oppmøte som bestemmer hva vi finner på . Ellers så kommer mange "spontanturer" på sparket på Ts så har dere noen ønsker så dukk opp på TS og si din mening/ønske så blir det vel det som skjer ...er stort sett første mann til mølla som fungerer hehe
Skrevet 2. oktober 2011 13 år Takker så mye Geir Ove for at MP server`n er oppe å kjører :cool: Flydde ONLINE (MP server`n) i går sammen med Robert Takker så mye Robert for fine flyturer i går :)
Skrevet 2. oktober 2011 13 år Da setter jeg opp litt minima vær i Norge i kveld, så jeg foreslår at vi kansje flyr litt i Norge i dag? Starter i Bodø, flyr til Bardufoss, videre til Tromsø og Hammerfest. Oppmøte kl 18, twin propp eller større.
Skrevet 8. oktober 2011 13 år Får ikke logget meg på TeamSpeak med den IP adressen som står her. Er det noen grunn til det? Er godt kjent med TS fra før så jeg vet hvordan den fungerer til vanlig.
Skrevet 8. oktober 2011 13 år TS3 ja, og en annen IP enn den som står der.! "Det forandrer sagen sa mannen da han sagde i spigere"
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.