Gjest Geir-Finstad Skrevet 30. september 2011 Skrevet 30. september 2011 Hei, da har jeg kjørt igang mp serveren igjen. IP finner du på www.flightsimlan.com og det er nytt passord som du får ved og sende meg en pm eller på teamspeak. Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 30. september 2011 Moderatorer Skrevet 30. september 2011 Det er bra Geir :grin: Er på Ts det meste av dagen etter 1200 så de som ønsker tilgang kan bare dukke innom så ordner vi det Siter
Erik Karlsen Skrevet 30. september 2011 Skrevet 30. september 2011 Det høres bra ut. Det blir vel noen turer med store fly også, håper jeg Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 30. september 2011 Skrevet 30. september 2011 Hei Erik, ja det er stor sett store fugla på meg ihverfall Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 30. september 2011 Moderatorer Skrevet 30. september 2011 Hei Erik Regner med at vi som vanlig holder oss i "BUSHEN" Low and Slow på Søndager fra ca:1900 og kanskje som vi hadde det "Store fugler" på onsdager Men det er vel oppmøte som bestemmer hva vi finner på . Ellers så kommer mange "spontanturer" på sparket på Ts så har dere noen ønsker så dukk opp på TS og si din mening/ønske så blir det vel det som skjer ...er stort sett første mann til mølla som fungerer hehe Siter
Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 2. oktober 2011 Skrevet 2. oktober 2011 Takker så mye Geir Ove for at MP server`n er oppe å kjører :cool: Flydde ONLINE (MP server`n) i går sammen med Robert Takker så mye Robert for fine flyturer i går :) Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 2. oktober 2011 Skrevet 2. oktober 2011 Da setter jeg opp litt minima vær i Norge i kveld, så jeg foreslår at vi kansje flyr litt i Norge i dag? Starter i Bodø, flyr til Bardufoss, videre til Tromsø og Hammerfest. Oppmøte kl 18, twin propp eller større. Siter
Kjell Andreas Norheim Skrevet 8. oktober 2011 Skrevet 8. oktober 2011 Får ikke logget meg på TeamSpeak med den IP adressen som står her. Er det noen grunn til det? Er godt kjent med TS fra før så jeg vet hvordan den fungerer til vanlig. Siter
Christian Zhang Skrevet 8. oktober 2011 Skrevet 8. oktober 2011 IP adresse: 67.222.46.54 Husk at det er på TS3 Siter
Kjell Andreas Norheim Skrevet 8. oktober 2011 Skrevet 8. oktober 2011 TS3 ja, og en annen IP enn den som står der.! "Det forandrer sagen sa mannen da han sagde i spigere" Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.