Skrevet 30. september 2011 13 år Kom over denne via en kollega. Kan kanskje være av interesse for de som vil prøve en profesjonell 737 simulator på Gardermoen. Prisen er jo ikke ubetydelig (4.950 Kr), men det er ikke hver dag man får mulighet til å prøve denne simulatoren. Egil
Skrevet 30. september 2011 13 år Den tror jeg du aldri får levert gitt. Oxford aviation vil aldri godkjenne dette slik jeg kjenner de. Men får du det til så hiv deg på.
Skrevet 30. september 2011 13 år Det var sikkert før Oxford komm inn, men det er ikke by the book. Det er jeg ganske sikker på, men hyggelig om det er mulig.
Skrevet 29. november 2011 13 år bumper denne. Dealen går ut ved midnatt Flight Deck Experience m/ 1 time briefing
Skrevet 29. november 2011 13 år "3 personer bytter på å være styrmann og observatør på deres flight, som varer i ca. 45 minutter" 5000,- for 15 min simulator. Nice
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.