Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Laster ned til Xbox 360 nå. Gleder meg sykt! Har selvfølgelig forhåndsbestilt spillet for over 1 mnd siden ;)

Skrevet

Nei, for min del ser det ut til å bli PS3. Greit egentlig, har BFBC1-2-vietnam-1943 på PS3. Så er kjent med kontrollene. Kan jo også si at jeg har 1942 og BF2 på Pc da.

Skrevet
  • Forfatter

Akkruat joinet min første clan! Den heter The OP-4 og er basert på ekte militære taktiker fra USA:D Skikkelig gøy, må igjen en del tester osv :)

Skrevet

He he, grattis med dagen da :) Fin bursdagsgave ihvertfall.

Skrevet

Hærregud hvor mange nolduslag det er på disse serverene...og jeg havner alltid på en av disse d*tt lagene. Nei, dette skal avinstalleres igjen for dette var ikke noe morsomt i det hele tatt. Faktisk ganske irriterende. Men det var nå bra det var en gratis beta ihvertfall :grin:

Skrevet

Selve spillet er greit og bra grafikk, mer realistiske bevegelser osv, men origin løsninga med webbrowser som launcher var noe dritt. Da er steam mye bedre!

Håper det blir bedre når fullversjonen kommer

Skrevet

Tror de har sagt at det blir samme i fullversjonen og. Jeg var og rimelig skeptisk i starten, men etter ganske mange timer nå, er jeg blitt en fan! Det stopper nemelig flere ting, bl.a. er det nå så å si umulig å cheate! Itillegg kan de patche spillet server side, slik at vi ikke trenger patches lengre, og det i seg selv er jo magisk! :grin:

Skrevet
  • Forfatter

Jeg liker ideen med å kjøre alt fra en webbrowser jeg:) Som sakt, nesten umulig å cheate, man har mer kontroll på hva venner gjør/hva de spiller. Men jeg hadde foretrukket steam :)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …