Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Da venter jeg på at BF3 betaen skal lastes ned. Har tilgang til denne i 48 timer etter som jeg forhåndsbestilte hos EA(Origin Store) !:D Flere som har betan ?

Skrevet

Tenkte å sjekke ut betaen på PS3 for å gjøre meg opp en mening om hvilken versjon jeg skal kjøpe, PS3-versjonen har jo fått endel pepper på nettet i det siste, så jeg er veldig spent.

Skrevet

Hva slags pepper er det snakk om? Laster ned i dette øyeblikk til PC, blir spennende å se hva de har fått til! :)

Skrevet

Det så ikke akkurat kjempepent ut i videoen i artikkelen nei! Blir interessant å se dog. :)

Christer: Hvis ingen andre har gitt deg et svar innen jeg rekker, så skal jeg sjekke det ut for deg. :)

Skrevet

Betaen er hvertfall helt kurrant. Grafikken er bedre enn Blackops (skal ikke mye til..), er noen småbugs i grafikken her og der (still beta). Men hele spillopplevelsen er konge. Elsker måten figuren hopper over gjerder på.

Dog frykter jeg at jeg kommer til å bli veldig lei av rush på metro... :grin:

Level 12.

Skrevet
  • Forfatter

Digger det! Som nevnt, digger måten karakteren håper over gjerder:D Selve spillopplevelsen er mye bedre! Dice har fisket små ting man savner fra andre FPS spill, som f.eks. man kan nå legge seg helt ned i prone!:) Er nå i level 7:) Post opp origin navnet deres (for dere med pc) så tar vi en match!

Skrevet

Elsker våpen-dynamics, og måten han hopper ned i liggende stilling. Lever meg helt inn i spillet jeg! :D

Digger også at bipoden faktisk har en funksjon, at man kan bruke den på bakken, og på gjerder!

Skrevet

Man trenger faktisk ikke zoome inn på sightet heller når man bruker poden, man kan se litt lengre tilbake, for å få overwatch over dekningsområdet. Fett!!

Skrevet

Mulig de åpner ett map til i morgen, Caspian Border med fly og alt....hvis alt går etter planen. ;)

Synes forøvrig 416 med rødpunkt er fett :)

Skrevet

Du BURDE ha spillt de forrige. Men BF3 har lite med de forrige å gjøre, så spill i vei du ;)

Mathias:

I SEE THERE ARE SERVERS UP FOR A SECOND MAP ON PC. CAN I ACCESS AND PLAY THIS MAP?

NO. THIS MAP IS ONLY FOR INTERNAL BACK-END TESTS.

Skrevet

Jaja....rakk ikke å komme inn her og skrive passord, har vært borte i hele dag. Pass "sexyelevator" :) Men nå er det endret.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …