KJ Skrevet 26. september 2011 Skrevet 26. september 2011 Det har dukket opp et merkelig problem. For noen dager siden så oppdaget jeg at ip'n min forteller meg at jeg er i Bergen. Ip'n er den samme som den alltid har vært. Og jeg er i Tønsberg. Før når jeg sjekket det så var alt i orden intill for noen dager siden. Har sjekket med mange forskjellige steder helt uavhengig av hverandre, og de viser det samme, Bergen i Hordaland. Er det noen smarte folk der ute som kan ha en ide om hva som er skjedd med ip'n eller internetten min? Har hørt med Ventelo, de skjønner ingenting og sier det ikke er noe farlig. Hastigheten er den samme men når jeg skal måle nedlastingshastigheten mellom meg og en server i Oslo med f.eks. www.speedtest.net, ja så måler den fra Oslo til Bergen. Forbaska irriterende. Huffa meg, kanskje CIA har hijacka linja mi. Siter
Benjamin Hennes Skrevet 26. september 2011 Skrevet 26. september 2011 Vi og har ventelo, og IPèn vår endra seg i går Kan være noe de styrer med Siter
KJ Skrevet 26. september 2011 Forfatter Skrevet 26. september 2011 Jeg skjønner jo at det må være noe Ventelo har gjort, men hu kjerringa jeg snakka med på Ventelo var ikke akkurat noen tekniker. Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 26. september 2011 Moderatorer Skrevet 26. september 2011 Hvis du ikke har noen praktiske problemer med linjen din ang. hastighet i henhold till det du betaler så er det vel bare å drite i hvor du pinger din IP , Om de pinger min i alaska spiller ingen rolle bare jeg får varene ,, er ikke så opptatt om "storebror" ser meg. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.