Pasi Jorgensen Skrevet 24. september 2011 Skrevet 24. september 2011 ..med helikopter? Noen som har lyst? :grin: Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 24. september 2011 Moderatorer Skrevet 24. september 2011 come on :cool: er på TS Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 24. september 2011 Premium Medlem Skrevet 24. september 2011 Ja, ..... men hvor var det vi fant sceneryet med Færoyarne? Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 24. september 2011 Premium Medlem Skrevet 24. september 2011 .....fant det, laster ned og kommer etter hvert...... Siter
Premium Medlem Stein Aasheim Skrevet 24. september 2011 Premium Medlem Skrevet 24. september 2011 Färöyene Du va tytje snar :grin: Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 24. september 2011 Premium Medlem Skrevet 24. september 2011 Takker for linken Stein, det kan jo være flere som trenger den Og Pasi, hvor blir du av ??? Siter
Pasi Jorgensen Skrevet 24. september 2011 Forfatter Skrevet 24. september 2011 Nei jeg bare starter ting....og så stikker jeg Siter
Pasi Jorgensen Skrevet 24. september 2011 Forfatter Skrevet 24. september 2011 Da var første økt unnagjort, og halve Færøyene (be)dekket Noen bilder fra turen så langt. Fri for fuel. Og med det endte turen nedafor fødeavdelingen på Torshavn sykehus :grin: Siter
Premium Medlem Stein Aasheim Skrevet 24. september 2011 Premium Medlem Skrevet 24. september 2011 Ser ut førr att d e bidd bra d nye sceneriet for Færøyene. Fine bilder forresten og jeg e overbevist om att dere hadde d artig Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 24. september 2011 Skrevet 24. september 2011 Vi hadde en trivelig tur. Dessverre har jeg ikke anskaffet meg Bell 222 enda, men det blir til neste helg. Dette var en panikkinnstallering av maskiner og scenery i forbindelse med turen. Gjett hvem :grin: Anbefaler flere å ta turen over øyene. Masse fint å se på, og et fantastisk scenery. Gratis er det og Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 25. september 2011 Premium Medlem Skrevet 25. september 2011 Dæsken dette var gøy. Søndagstur på lørdag var ingen dum idè, og "beredskapen" fungerer utmerket. Det gikk bare sekunder fra Pasi ymtet frampå, til det første helikopteret var i lufta (her har Storberget mye å lære... ) :grin: Hadde helt glemt av Færøy-sceneryet, så det var bonus å bli påminnet dette. Som skapt for flotte heli-turer ! Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 25. september 2011 Moderatorer Skrevet 25. september 2011 Hadde vist klikket bilder jeg og Flott scenery og yrene aktivitet på fjorden Takker for turen Siter
Pasi Jorgensen Skrevet 25. september 2011 Forfatter Skrevet 25. september 2011 Ja det var en morsom tur med dramatisk lyssetting Ble ikke noe part 2 i går, stumpet av etter sen middag og våknet opp igjen mitt på natta lol, men det er mulig det blir litt low & fast rundt Edwards idag på formiddagen. Da gjelder det bare å samle alt man har av militært materiell med vinger, for å sikre fred og frihet...som en extra bonus så kan man jo også ha det litt morro innimellom all seriøsiteten :grin: Siter
Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 28. september 2011 Skrevet 28. september 2011 Hei, Flotte bilder :cool: har selv tenkt å kjøpe bell 222 og blir gjerne med neste gang :grin: Hvilken MP server bruker dere ? Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 28. september 2011 Moderatorer Skrevet 28. september 2011 Mp server er veldig variabelt om dagen men det får du på TS hvem som server aktuell MP session Siter
Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 29. september 2011 Skrevet 29. september 2011 Takker for svar Robert, da snakkes vi på TS. :cool: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.