Johannes Winther Farstad Skrevet 21. september 2011 Skrevet 21. september 2011 Hei! Er det noen her som tilfeldigvis skulle sitte på et opptak av den velkjente lyden av Stupbomberen Stuka? Dette er en veldig kjent lyd som er brukt i MANGE filmer, men jeg klarer bare ikke å finne en lyd som jeg kan bruke (skal brukes i et lydteppe på konsert). Hvis noen har de gamle Combat Flight Simulator spillene installert, finnes det kanskje noe i lydmappene der. Håper noen av dere enten har en lyd liggende, eller kan hjelpe meg på vei med en link eller liknende. JWF Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 21. september 2011 Skrevet 21. september 2011 Du kan gå på Youtube og søke etter sirenen der.Deretter laster du ned Freeyoutube downloader programmet der inne,og konverterer til MP3-MP4 osv. Greit program som gjør at du kan laste ned sangene til MP3 fra litt jalla kvalitet videoer. Siter
Johannes Winther Farstad Skrevet 22. september 2011 Forfatter Skrevet 22. september 2011 Ja. Finner mange greier der, men de er i så dårlig oppløsning, og med så mye bråk rundt, at de er ubrukelig Får evt heller se på andre løsninger. Takk! Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 22. september 2011 Skrevet 22. september 2011 MP3 som blir dårlig.eller filmene?Noen videoer med dårlig oppløsning,blr faktisk konvertert til bra MP3 filer. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.