Otto Gebhardt Skrevet 19. september 2011 Skrevet 19. september 2011 Lurer på å ta med meg fruen til Berlin noen dager i oktober. Mens hun shopper, lurte jeg på om jeg kunne ta turen til Luftwaffe museumet . Noen som har vært der? Er det lett og finne frem? Siter
Helge Sakkestad Skrevet 20. september 2011 Skrevet 20. september 2011 Lurer på det samme jeg og, skal faktisk dit i oktober også. Siter
Thomas Polden Skrevet 20. september 2011 Skrevet 20. september 2011 Googlet litt, og kom frem til dette: Ta buss 135 fra S/U-Bahnhof Rathaus Spandau mot Alt-Kladow, gå av ved Kurpromenade, derfra er det ca et kvarter å gå. Ellers kan denne brosjyren være verdt å lese. God tur! Siter
Helge Sakkestad Skrevet 20. september 2011 Skrevet 20. september 2011 Kjekt å høre Da blir det nok et besøk her på meg. Takk for veibeskrivelsen Thomas! Siter
Gjest Egil Johnsen Skrevet 20. september 2011 Skrevet 20. september 2011 Var der for noen år tilbake. Greit nok. En del gamle østeuropeske fly/helikoptre. Men det er mye annet i Berlin som jeg ville ha prioritert før dette museet. Det var noe kronglete å komme seg dit. Reiseruten som museet anbefalte stemte ikke lengre, så jeg holdt på å rote meg helt bort. Regner med at reiseruten er oppdatert nå, men bruk litt tid på å planlegge ruten (bytte av buss etc). Flymusser har jo ofte den ulempe at de ligger langt ute i bushen. Link til Museet. Det er også et teknisk museum i sentrum av Berlin. Her er det også utstilt en del fly. Link til Berlin tekniske museum God tur Egil Johnsen Siter
Otto Gebhardt Skrevet 22. september 2011 Forfatter Skrevet 22. september 2011 Jeg skal kjøre bil til Berlin, så det og komme seg dit burde gå greit. Teknisk museum kunne også vært greit, takk for tipset. Må få presset inn litt tid til ølsmaking også da Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.