Andreas Stangenes Skrevet 18. september 2011 Skrevet 18. september 2011 Jeg tok meg en liten luftetur med gojenta i kveld. Avgang fra Munchen til Oslo med "litt" folk. Vi var relativt tunge, med kun 2000 kg fra mtow. Flyturen gikk rolig og greit for seg, og jeg var så heldig å få Florian Harms på kanalen over Tyskland (Maastricht Eurocontrol). Vel, her er bildene: Parkert på gate, og service folka legger siste hånd på verket. Det er like før boarding. Jeg måtte nesten ta en pitstop og få med meg bussen. Airbus piloten bak kjeftet på frekvensen. Sjalu kanskje? Ja, vi kom oss opp til slutt. Her på climb out fra 26L. Og da turner vi nordover og setter snuten mot Norge og Anders Grønmyr som var så grei å sitte oppe og vente Takk for titten! Siter
Sivert Indergaard Skrevet 18. september 2011 Skrevet 18. september 2011 Du gir deg ikke du Andreas! :grin: Meget pene bilder du deler med oss, favoritten må bli det nest siste! Siter
Joakim Hagen Skrevet 19. september 2011 Skrevet 19. september 2011 Helt klart sjalusi fra airbus piloten. Det er kun 1 Queen of the skies. Siter
Helge Sakkestad Skrevet 20. september 2011 Skrevet 20. september 2011 Fantastisk stemning! Blir vel nødt til å handle -800 expansion til PMDG 747X nå Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.