Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

God kveld! :)

Har ett forslag til MP opplegg i morgen:

Noen måneder siden sist no, men ka sier dere til en landingskonkurranse på PAVD Valdez? :) Cub eller noe lignende er kvalifiserte fly til denne konkurransen.

For å være med trengs et Freewarescenery fra www.FSAddon.com

Det finner du her:

http://silvercloud-store.com/index.php?dispatch=products.view&product_id=29827

Noen som melder seg frivillig som dommer eller? :)

Teaser:

2011-5-8_21-15-40-794.jpg

2011-5-8_21-20-25-797.jpg

Viss det er interesse for dette blir det oppmøte Kl. 18.45 for litt briefing, og start Kl 19.

• Premium Medlem
Skrevet

Stiller du med denne kan vi vel utrope vinner allerede!

..... neida, den er ikke SÅÅ overlegen. Jeg tror faktisk SuperCub matcher denne på landingen, og er muligens enda sprekere under take off. Det er også andre fly der ute som stopper raskere enn denne gamle krigsveteranen :whistle: .

Flott opplegg Benny, skal du være dommer ?!

• Premium Medlem
Skrevet

Det var et fint opplegg Benny, som ikke kostet ekstra innkjøp, så det var litt rart at ikke flere ble fristet til å delta. Kan ikke tru at det var jeg og Storch`en som skremte bort alle de andre .... :grin: ?

Tror det var Ernie med 8,5m

...... og forresten så måtte jeg avbryte før mange nok godkjente landinger, så jeg kan nok ikke ta i mot den store pokalen ;) .

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...