Benjamin Hennes Skrevet 17. september 2011 Skrevet 17. september 2011 God kveld! Har ett forslag til MP opplegg i morgen: Noen måneder siden sist no, men ka sier dere til en landingskonkurranse på PAVD Valdez? Cub eller noe lignende er kvalifiserte fly til denne konkurransen. For å være med trengs et Freewarescenery fra www.FSAddon.com Det finner du her: http://silvercloud-store.com/index.php?dispatch=products.view&product_id=29827 Noen som melder seg frivillig som dommer eller? Teaser: Viss det er interesse for dette blir det oppmøte Kl. 18.45 for litt briefing, og start Kl 19. Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 18. september 2011 Premium Medlem Skrevet 18. september 2011 Takk for invitasjonen Benjamin. Kikket bortom Valdez i morges, og det var allerede kommet mange besøkende, så dette kan bli en morsom folkefest :grin: . Vi sees. Siter
Premium Medlem Pål Kasnes Skrevet 18. september 2011 Premium Medlem Skrevet 18. september 2011 Stiller du med denne kan vi vel utrope vinner allerede! Siter
Benjamin Hennes Skrevet 18. september 2011 Forfatter Skrevet 18. september 2011 Tror vi sier Cub i dag eg, Ernie :grin: Btw: Flygingen vil foregå i grupper på 3 og 3 i en runde som går slik som dette bildet viser: Siter
Pasi Jorgensen Skrevet 18. september 2011 Skrevet 18. september 2011 Vi som ikke har cub da? :mad: Stiller opp i denne jeg Siter
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 18. september 2011 Skrevet 18. september 2011 For da vinner du ikke, Pasi? Siter
Pasi Jorgensen Skrevet 18. september 2011 Skrevet 18. september 2011 Neeei, de er ikke sikkert, man skal ikke skyte bjørnen før skinnet er solgt vettu :whistle: Siter
Benjamin Hennes Skrevet 18. september 2011 Forfatter Skrevet 18. september 2011 Default Cub? :grin: Siter
Finn Otto Krogsen Skrevet 18. september 2011 Skrevet 18. september 2011 Flott initiativ men jeg reiser tilbake på 14 dagers jobb så kan ikke. Dette er min kopp of tea så jeg skal jaggu børste støvet av fsx. Meget bra tiltak Siter
Pasi Jorgensen Skrevet 18. september 2011 Skrevet 18. september 2011 Jeg må desverre melde pass ikveld. Men hvis det idet hele tatt er mulig, så får dere forsøke å kose dere....og må den korteste i gjengen vinne :grin: Tvi tvi og lykke til :cool: Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 18. september 2011 Premium Medlem Skrevet 18. september 2011 Stiller du med denne kan vi vel utrope vinner allerede! ..... neida, den er ikke SÅÅ overlegen. Jeg tror faktisk SuperCub matcher denne på landingen, og er muligens enda sprekere under take off. Det er også andre fly der ute som stopper raskere enn denne gamle krigsveteranen :whistle: . Flott opplegg Benny, skal du være dommer ?! Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 18. september 2011 Moderatorer Skrevet 18. september 2011 FLG server oppe nå Siter
Benjamin Hennes Skrevet 18. september 2011 Forfatter Skrevet 18. september 2011 Takker for en fin STOL konkurranse med hele 2 deltagere!!! Siter
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 18. september 2011 Skrevet 18. september 2011 Halla Benny. Det var synd, jeg skulle gjerne dukka opp men jobber natta i heile helga. Vi får ta det igjen ved en senere anledning. Kommer sterkere tilbake, Så til det store spørsmålet..: Hvem vant?? Siter
Benjamin Hennes Skrevet 18. september 2011 Forfatter Skrevet 18. september 2011 Njaaa.... Tror det var Ernie med 8,5m Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 18. september 2011 Skrevet 18. september 2011 Synd jeg ikke kunne komme, men blækka på sofaen i et par timer. Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 18. september 2011 Premium Medlem Skrevet 18. september 2011 Det var et fint opplegg Benny, som ikke kostet ekstra innkjøp, så det var litt rart at ikke flere ble fristet til å delta. Kan ikke tru at det var jeg og Storch`en som skremte bort alle de andre .... :grin: ? Tror det var Ernie med 8,5m ...... og forresten så måtte jeg avbryte før mange nok godkjente landinger, så jeg kan nok ikke ta i mot den store pokalen . Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.