Jan Henrik Dahl Skrevet 17. september 2011 Skrevet 17. september 2011 God dag folkens Tenkte jeg skulle legge ut noen få bilder av en pågående flight fra Seattle til Anchorage med NGX'en Siter
Steve Strøm Skrevet 17. september 2011 Skrevet 17. september 2011 herlige bilder..bare fortsett å legge å legge ut bilder av den pågående turen...håper den blir lang med mange bilder.Dette var flott!! Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 17. september 2011 Skrevet 17. september 2011 Hvor mange her inne er det som IKKE har Shade snart :grin: Virkelig flotte bilder. Siter
Helge Sakkestad Skrevet 17. september 2011 Skrevet 17. september 2011 Dette var saker Hvordan er instillingene dine i Shade? Siter
Sondre_Mælumshagen Skrevet 17. september 2011 Skrevet 17. september 2011 Fantastisk!! Rett og slett bare helt nydelig! Er shade kompatibelt med dx10? Vet at enbseries ikke er det ihvertfall.. Siter
Jan Henrik Dahl Skrevet 18. september 2011 Forfatter Skrevet 18. september 2011 Takker for kommentarene Flighten endte med at jeg ble dradd med på fest og var dermed ikke i stand til å fullføre turen, hadde egentlig tenkt å legge til noen bilder fra aerosofts anchorage scenery, men det får bli en annen gang. Jeg vet ikke om Shade er DX10 kompitablet, har ikke testet det enda. Settings i shade er standard innstillinger, men personlig syns jeg det blir litt for mørkt, tror jeg skal prøve å justere dette etterhvert, må bare finne tolmodigheten til det først Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.